بازدید 5485
۵

شکايت استقلال از داور بحريني به AFC

کد خبر: ۳۹۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ 18 April 2014
باشگاه استقلال قصد دارد از داور بازي با الشباب به AFC شکايت کند.

شکست دو بر يک استقلال مقابل الشباب عربستان با توجه به پنالتي که داور اين مسابقه عليه آبي‌پوشان تهراني گرفت، سبب شد تا مسئولان باشگاه استقلال به دليل داوري بد اين مسابقه به کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کنند. قرار است مسئولان اين باشگاه فيلم بازي استقلال و الشباب در رياض و همچنين بازي رفت اين تيم در تهران را تهيه کرده و از همين طريق شکايت خود را به AFC ارائه کنند.

همچنين مسئولان باشگاه استقلال براي کسب اطلاع فيفا از اتفاقات داوري در ليگ قهرمانان آسيا قصد دارند که يک نسخه از اين دو فيلم را براي فيفا نيز ارسال کنند.

علي فتح‌الله زاده در گفت و گو با فارس اين خبر را تاييد کرد.

نواف عبدالله شکرالله از بحرين در ديدار استقلال و الشباب با گرفتن پنالتي مشکوک در دقايق پاياني بازي موجبات حذف آبي پوشان تهراني در ليگ قهرمانان آسيا را فراهم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
پنالتی کاملا درست بود بازیکن استقلال دید بازیکن حریف میخواد شوت بزنه برگشت و دستاش رو باز کرد که توپ خورد به دستش درسته پشتش به توپ بود و توپ رو نمیدید ولی دلیل نمیشه دستاش رو کامل باز بزاره اگه اینطوری باشه همه پشتشون رو میکنن به بازیکن حریف موقع دفع شوت دستا رو کامل باز میزارن!
وقتی ورزش و دولت قاطی سیاست میکنه اینم نتیجشه.
این حاجی فتح الله هم یه بسته ورقه a4گرفته دستشوازهمه داره شکایت میکنه.
همون اول که ديدن داور بحرينى گذاشتن بايد مخالفت مى کردن. الان چه فايده داره؟ داوره پول گرفته و اگرم محکوم بشه و محرومش کنن ضررى نکرده
ساير تيمها همكاري كنند تادراينده درچاه مشابه نيفتند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل