بازدید 175357

دستگیری بازیگران فیلمهای مستهجن در تهران

اعضا و گردانندگان این باند پورنو کار، پس از عملیات اطلاعاتی نیروی انتظامی ، شناسایی ، دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شده اند.
کد خبر: ۳۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۲ 04 March 2009
تعدادی از هنرپیشگان آماتور فیلم های مستهجن( پورنوگرافیک) در خانه ای در منطقه ی تهران پارس در شرق تهران دستگیر شده اند.

یک مقام آگاه در معاونت اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به فرارو گفت که این هنرپیشگان سکسی کار که بیشترشان را زنان جوان و زیبا روی تشکیل می دادند، در خانه ای در یکی از محلات منطقه ی تهران پارس ، فیلم های پورنو می ساختند.

این باند ، تا کنون موفق به تولید چند فیلم مستهجن و عرضه ی آنها به بازار غیر قانونی در ایران شده است.

اعضا و گردانندگان این باند پورنو کار، پس از عملیات اطلاعاتی نیروی انتظامی ، شناسایی ، دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شده اند.

صنعت پورنو ، یکی از کم هزینه ترین و سودآور ترین صنایع جهان است که مرکز آن در امریکا و اروپا قرار دارد.هنرپیشگان (قربانیان) اصلی فیلم های پورنو ، زنان جوان هستند.

به گزارش مجله تجاري اخبار فيلم‌هاي ويدئويي بزرگسالان، در سال 2005 صنعت پورنو در آمريكا سودی 12/6 ميليارد دلاري داشته است.

براساس آماری که پایگاه اطلاعاتی " تاپ تن ریویوز" منتشر کرده است ، مردم جهان در هر ثانیه بیش از سه هزار دلار در عرصه پورنوگرافی هزینه می کنند . کاربران اینترنتی نیز در هر ثانیه ،بیست و هشت هزار و دویست و شصت سایت پورنو را می بینند. بر اساس این گزارش ، کاربران اینترنتی ، همچنین در هر ثانیه ، سیصد و بیست و هفت واژه ی سکسی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند.

جالب آن که فقط در امریکا ، به طور میانگین در هر سی و نه دقیقه ، یک ویدئوی جدید پورنو تولید و روانه ی بازارهای داخلی و خارجی می شود.

جمعیت جوان ایران با توجه به وجود موانع جدی اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در برابر روابط سالم جنسی و ازدواج به هنگام دختران و پسران ، سوداگران هنجارشکن را به تولید ، تجارت و توزیع محصولات مبتذل و مستهجن ترغیب کرده و می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل