بازدید 10685

تکذیب ضرب و شتم زندانیان بند ۳۵۰زندان اوین

براساس آیین نامه سازمان زندان‌ها ماهانه یک بار بازرسی نوبه‌ای انجام می‌شود که امروز این بازرسی انجام شد/ بنا نداریم که به ادعاهای سایت‌های معارض که دروغ پراکنی علیه نظام می‌کنند پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۳۹۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸ 18 April 2014
رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی هرگونه درگیری و ضرب و شتم زندانیان بند ۳۵۰زندان اوین توسط ماموران و زندانبانان را تکذیب کرد.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، پیرامون اخبار برخی از سایت‌های فارسی زبان خارج از کشور مبنی بر ضرب و شتم زندانیان بند ۳۵۰بازداشتگاه اوین گفت: نباید به اخبار ضد انقلاب‌ها توجه کرد و ما به فرافکنی و شایعه سازی هم کاری نداریم.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی با تاکید براینکه هیچ گونه درگیری و ضرب و شتم در زندان اوین صورت نگرفته است، ادامه داد: براساس آیین نامه سازمان زندان‌ها ماهانه یک بار بازرسی نوبه‌ای انجام می‌شود که امروز این بازرسی انجام شد.

وی ادعاهای این سایت‌ها مبنی بر اینکه در درگیری امروز دست و پای برخی از این زندانیان شکسته شده و یا مشکل جسمانی برایشان بوجود آمده را تکذیب کرد و گفت: بنا نداریم که به ادعاهای سایت‌های معارض که دروغ پراکنی علیه نظام می‌کنند  پاسخگو باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان