بازدید 4310

پورجمشيديان: کار ما فوتبال نيست

کد خبر: ۳۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲ 17 April 2014
رئيس مستعفي هيات مديره تراکتورسازي گفت: کار ما فوتبال نيست و اگر در آن سال به باشگاه تراکتورسازي وارد شديم به خاطر اين بود که خيلي‌ها تيم را رها کرده بودند.

علي‌اکبر پورجمشيديان در مورد استعفاي خود از حضور در هيأت مديره باشگاه تراکتورسازي گفت: با توجه به اينکه در تهران حاضر شدم و ديگر در تبريز نيستم نمي‌توانستم تمام وقت در اختيار تراکتورسازي باشم. با توجه به اينکه کريميان فرمانده سپاه عاشورا در تبريز شده است اگر او به حضور در هيأت مديره وارد شود مي‌تواند کمک بيشتري انجام دهد و حمايت بهتري داشته باشد.

به نقل از فارس، وي افزود: من از روي علاقه در هيأت مديره تراکتورسازي حضور داشتم و خدا را شکر مي‌کنم که به همراه دوستان توانستيم آن کاري که از دستمان برمي‌آيد براي تيم انجام دهيم. اميدوارم در ادامه راه برادران عزيزم فعاليت‌هاي خود را ادامه دهند و تيم را به موفقيت برسانند. با توجه به اينکه ديگر در تبريز حضور ندارم به ذهنم رسيد اگر کنار تيم باشم شايد نتوانم آن طور که بايد کمک کنم.

وي افزود:کريميان فرد باشخصيت و داراي سابقه فراوان است و او مي‌تواند به تراکتورسازي کمک بيشتري کند. ساير بزرگان مثل جمشيد نظمي نيز در تيم حضور پيدا کرده و ترکيب خوبي در تراکتورسازي در حال فعاليت است. در کنار اين مسئولان اعضاي شوراي شهر و استانداري نيز بايد به تيم کمک کنند تا وضعيت باشگاه بهتر شود. ما هم به عنوان يک هوادار در خدمت باشگاه تراکتورسازي هستيم. بدون شک براي کسي که رياست هيأت مديره را دارد اگر در تبريز حضور نداشته باشد کارها بسيار سخت است. بنده تا آخر فصل صبر کردم و وقتي کار تيم در سال جاري به پايان رسيد استعفاي خودم را اعلام کردم. به هر حال ما مدتي در تيم حضور داشتيم و قرار نبود اين اتفاق براي هميشه ادامه داشته باشد.

وي در مورد اينکه چه راه‌حلي براي مشکلات مالي تراکتورسازي وجود دارد، اظهار داشت: مشکلات مالي به صورت جدي وجود ندارد. ما بيشترين پرداختي‌ها را نسبت به باشگاه‌هاي ديگر داريم. نسبت به خيلي از تيم‌ها وضعيت ما بهتر است البته بدهي‌هايي هم وجود دارد اما پرداختي‌ها به طور کل خوب است. درآمد باشگاه بد نيست، ساير مسئولان استاني نيز بايد عزم خود را جزم کنند تا وضعيت باشگاه بهتر شود. زماني که بنده در تيم حضور داشتم خيلي از کارها را انجام مي‌دادم و مسئولان استاني خيالشان راحت بود اما اکنون بايد پيگيري‌هاي بيشتري صورت گيرد.

پورجمشيديان با اشاره به اينکه هيچ وقت دنبال رسانه‌اي شدن نبوده، عنوان کرد: به عنوان پادو براي تيم تلاش مي‌کردم و تمام هدف ما خوشحالي مردم بود. خدا را شکر با تلاش بازيکنان و کادر فني و به خصوص کمک مردم تيم قهرمان شد و ما شرمنده اهالي آذربايجان نشديم. هيچ وقت موفقيتي را براي خودم ندانستم و همواره نوکري مردم را کرديم.

وي در مورد اينکه در مدت زمان حضور او در هيأت مديره تراکتورسازي اين باشگاه نتايج بسيار خوبي را کسب کرده است، يادآور شد: همه اينها عنايت خدا بوده است. کار ما فوتبال نيست و اگر در آن سال به باشگاه تراکتورسازي وارد شديم به خاطر اين بود که خيلي‌ها تيم را رها کرده بودند و به خاطر مردم آذربايجان وظيفه خود دانستيم که به باشگاه تراکتورسازي کمک کنيم. خدا را شکر تراکتورسازي در اين مدت عملکرد خوبي داشته و توانسته شخصيت بسيار خوبي پيدا کند. ما باز هم در خدمت تيم هستيم و به عنوان يک هوادار هر کمکي که از دستمان بربيايد انجام مي‌دهيم. با شخصيتي که تراکتورسازي دارد آمدن و رفتن فردي تفاوتي در حال اين تيم به وجود نمي‌آورد و اميدوارم تراکتورسازي همواره سربلند باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار