بازدید 6669
ملي‌پوشان فولاد و تراکتور شنبه به آفريقا مي‌روند

کي‌روش ملي‌پوشان تيم سپاهان را خط زد

کد خبر: ۳۹۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵ 17 April 2014
کارلوس کي‌روش تصميم نهايي‌اش را درباره ملي‌پوشان حاضر در تيم‌هاي آسيايي را گرفت و هر شش بازيکن سپاهان را از تيم ملي خط زد.

سرانجام تمکين نکردن مسئولان باشگاه سپاهان از تصميم فدراسيون و کادرفني تيم ملي کار دست بازيکنان ملي‌پوش اين تيم داد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان ظهر امروز پس از جلسه‌ دو ساعته‌اي که با کادرفني در اردوي آفريقاي جنوبي داشت سرانجام هر شش بازيکن تيم فوتبال سپاهان را از تيم ملي خط زد.

به گزارش ايسنا، اين بازيکنان عبارتند از رحمان احمدي (دروازه‌بان)، شجاع خليل‌زاده، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، يعقوب کريمي و مهدي شريفي.

در تصميم جديد کي‌روش قرار شد عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت تهران به جاي رحمان احمدي به تيم ملي دعوت شود که او به زودي به اردوي آفريقاي جنوبي مي‌پيوندد.

مسئولان باشگاه سپاهان که همانند استقلالي‌ها ملي‌پوشان خود را پيش از هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا در اختيار تيم ملي قرار ندادند تا به اردوي آفريقاي جنوبي برود، پس از بازي اين هفته مقابل السد و با وجود کسب پيروزي تصميم گرفتند ملي‌پوشان‌شان را تا هفته آينده و براي بازي با تيم الهلال عربستان هم در تيم خود نگه دارند و پس از آن در صورت لزوم آنها را به اردوي تيم ملي بفرستند!

اين در حالي بود که تيم‌هاي فولاد و تراکتورسازي حتي پيش از هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا ملي‌پوشان‌شان را به اردوي تيم ملي فرستادند اما کي‌روش آنها را به تيم‌هايشان باز گرداند تا به زودي تاريخ حضورشان در اردوي تيم ملي را مشخص کند.

*برنامه کي‌روش براي ملي‌پوشان فولاد و تراکتورسازي

کي‌روش امروز ساعت 13:30 به وقت آفريقاي جنوبي (16 به وقت تهران) جلسه‌اي تشکيل داد و درباره حضور ملي‌پوشان تصميم گرفت.

بنا بر تصميم ديگر کي‌روش و اعضاي کادر فني، ملي‌پوشان تيم‌هاي فولاد و تراکتورسازي شامل مهرداد جماعتي، بختيار رحماني و سوشا مکاني از فولاد و کريم انصاري‌فرد به همراه حامد لک از تراکتورسازي و بيرانوند از نفت تهران بامداد شنبه تهران را به مقصد ژوهانسبورگ (محل اردوي تيم ملي) ترک مي‌کنند و در ساعت 18:30 به وقت آفريقاي جنوي به تيم ملي مي‌پيوندند.

*تصميم کي‌روش براي ملي‌پوشان تيم استقلال

همچنين نظر سرمربي تيم ملي اين است که ملي‌پوشان استقلال هم به اردوي آفريقاي جنوبي اضافه شوند اما او اعلام کرد چون بازيکنان استقلال به دليل سفرهاي متعدد مدتي از خانواده‌هايشان دور بودند کمي استراحت کنند و صبح دوشنبه عازم آفريقاي جنوبي شوند.

تيم‌ملي که دو روز است تمرينات خود را با 10 بازيکن در اردوي آفريقاي جنوبي آغاز کرده است تا 16 ارديبهشت در اين اردو حضور دارد و 17 ارديبهشت در تهران خواهد بود تا پس از چند روز به اردوي اتريش برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
من که نشنیدم هیچکدام از تیمهای درجه اول دنیا اردو بلند مدت داشته باشد .
پس چرا بازیکنان تیمهای ملی آرژانتین . پرتقال . برزیل و.... هیچکدام الان در اردو نیستند و الان دارن برای باشگاههایشان بازی میکنند ؟ ..... برنامه ریزی و تدارکات اشتباه فدراسیون و متولیان ورزش را به گردن تیمهای حرفه ای نگذارید ...... اردوی بلند مدت برای کشورهایی که فوتبال حرفه ای دارند نیست
زمانی اماتور بودیم و لازم بود ولی حالا!!!!!
درود بر كي روش عزيز اي كاش باندازه سر سوذني برخي مديران باشگاهها غيرت كي روش را داشتند در خط زدن ملي پوشان سپاهان بهترين كار را انجام داد بايد در مورد بازيكنان استقلال هم اينكار را انجام ميداد باور كنيد اگر با يك تيم جوان به جام جهاني برويم وببازيم بهتر است كه با اين بازيكنان برويم
دستش درد نکنه, مربی حرفه ای به این اقا میگن که با رونالدو هم شوخی نداشت. از کیروش اگه یه چیز یادگاری بمونه اون نظم و انظباط تیم است.
افرین!! به این میگن مربی کار بلد.
زورش فقط به تیم های شهرستانی میرسه
احسنت به کیروش، اینو میگن قاطع بودن! با این بازیکنای سطح پایین و پر رو همینطور باید رفتار کرد.
ایشالا موفق بشی مـــــــرد
دمش گرم، مربی حرفه ای یعنی این. بازیکنای استقلال رو هم باید خط بزنه....باشگاه سپاهان و استقلال باید بخاطر خودخواهیشون جوابگوی مردم هم باشن
جالب اینجاست که هیچکدوم از بازیکنای سپاهان فیکس تیم ملی نبودن و این کار رو واسه کیروش راحت کرد واسه خط زدن. ولی دم کیروش گرم آدم باید تو کارش قاطع باشه تا بقیه ازش حساب ببرن و تا حدی ازش بترسن.
دمش گرم
ازش خوشم میاد
یک مربی باکلاس و جنتلمن و حرفه ایه
تصمیم بجایی است .
کی روش در اصل داره خودش رو خط خطی می کنه. حتما توقع داشته بازیکن ها اعتصاب غذا کنند یا برای سپاهان از جون و دل بازی نکنند که چرا سپاهان بهشون اجازه نداده برند اردوی تدارکاتی. وقتی نمی تونی با باشگاه ها تعامل کنی تلافیش رو سر بازی کن در بیار. دلش هم که نسوخته چه ایران 3 تا بخوره چه 10 تا فکر اینه که غرورش نشکنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار