بازدید 3316
۳

نظر کفاشيان درباره انتشار ريز قراردادها

کد خبر: ۳۹۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ 17 April 2014
رئيس فدراسيون فوتبال دليل انتشار ريز قراردادها را شفاف سازي اعلام کرد و گفت: امسال با وزارت ورزش و سازمان ليگ قرار را به شفاف سازي گذاشتيم و از خودمان شروع کرده و قراردادهاي کادر فني تيم ملي بزرگسالان را اعلام کرديم.

علي کفاشيان ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در سنندج، با اشاره به اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي اظهار کرد: برنامه کادر فني بلافاصله پس از پايان ليگ برتر با برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي آغاز شد که متأسفانه باشگاه‌هاي استقلال و سپاهان از حضور بازيکنان ملي پوش در اين اردو ممانعت کردند.

در اختيار نبودن 70 درصد بازيکنان اصلي تيم ملي در اردوي آفريقاي جنوبي

وي با اشاره به در اختيار نبودن 70 درصد بازيکنان اصلي تيم ملي در اردوي آفريقاي جنوبي گفت: با توجه به هزينه پرداخت شده تصميم گرفتيم تيم بدون حضور ملي پوشان استقلال و تراکتورسازي اعزام شود.

رئيس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: ملي پوشان اعزامي افرادي هستند که مي‌توانند در اردوهاي آينده تيم ملي نظير اردوي قطعي و جدي ما که با حضور تمام بازيکنان مد نظر سرمربي تيم ملي، در اتريش برگزار مي‌شود شرکت کنند.


ثبت يک يا 2 گل کمتر و بيشتر در سايت فدراسيون اهميت چنداني براي ما ندارد

وي درباره همراهي اکبر محمدي با تيم ملي نوجوانان بانوان در کشور روسيه گفت: اکبر محمدي به اين دليل تيم ملي بانوان را در سفر به روسيه همراهي کرده تا ضعف‌هاي کادر فني تيم ملي بانوان را ارزيابي کند.

کفاشيان در زمينه اشتباه در ثبت نتايج تيم ملي فوتبال نوجوانان بانوان در سايت فدراسيون تصريح کرد: قطعاً ضعف‌هاي در زمينه روابط عمومي و اطلاع رساني از طريق سايت فدراسيون وجود دارد و هدف از اعزام اين تيم کسب تجربه براي حضور در مسابقات رسمي بوده است و ثبت يک يا دو گل کمتر و يا بيشتر اهميت چنداني براي ما ندارد.

هدف از انتشار ريز قرارداد بازيکنان شفاف سازي بوده است

وي در رابطه با انتشار قرارداد بازيکنان ليگ برتر فوتبال کشور در فصل جاري گفت: امسال با وزارت ورزش، سازمان ليگ و ساير ارگان‌ها قرار را به شفاف سازي گذاشتيم و از خودمان شروع کرديم و قراردادهاي سرمربي و کادر فني تيم ملي بزرگسالان را اعلام کرديم.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: اين شفاف سازي سبب کدورت خاطر بسياري از ورزشکاران و مربيان شد ولي شفافيت سبب مي شود بدبيني جامعه، از ميان برود و ورزشکاران بدانند که هر عملکردي داشته باشند به اطلاع جامعه مي‌رسد و براي فصل جديد تمام قراردادها به صورت شفاف منتشر مي‌شود.

وي درباره کمک 2 ميليارد توماني به باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: آن مبلغ را براي پيشرفت فوتبال و امورات فدراسيون خرج کرديم و اگر بيشتر هم بدهند باز هم کم است و خرج مي‌کنيم.

کفاشيان همچنين درباره کمک به استان‌هاي محروم تصريح کرد: مشکلات مالي فراواني داشتيم که به استان هاي که از نظر برگزاري مسابقات محروم بودند در يک مرحله کمک کرديم و سهميه حضور يک تيم در ليگ دسته دوم را داديم که با توجه به مشکلات مالي استان ها از پذيرش اين سهميه سرباز زدند و قصد داريم با برنامه ريزي دقيق نگاه بيشتر و ويژه‌اي را براي چندين استان محروم از جمله کردستان براي پيشبرد فوتبال اين استان داشته باشيم.

پاسخ فدراسيون به باشگاه‌هايي که با تيم ملي تعامل ندارند

وي گفت: با توجه به هزينه‌هاي بسيار زياد حضور در جام جهاني براي حضور هر نفر از فدراسيون در برزيل غير از کادر فني و تيم ملي و خود اعضاي فدراسيون که رسماً از سوي فيفا دعوت مي‌شوند، بايد هزينه‌هاي افراد غيره از جمله رؤساي هيئت‌هاي استان ها شفاف اعلام شود که اگر بودجه‌اي در اختيار ما گذاشته شود اولويت ما اعزام رؤساي هيئت‌هاست.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به عدم همکاري باشگاه‌هاي فوتبال براي برپاي اردوي تيم ملي در آينده نيز فدراسيون فوتبال تعامل و همکاري کمتري با اين باشگاه‌ها اعمال خواهد کرد.

وي با ابراز خوشحالي از عدم وجود تفرقه در مجمع انتخابات هبئت فوتبال استان کردستان افزود: قرار است کمک ويژه‌اي را به فوتبال کردستان انجام دهيم و اين کمک با ارائه طرح و برنامه از سوي هيئت فوتبال کردستان ميسر خواهد بود و فدراسيون بودجه خاصي را براي توسعه فوتبال کردستان و چند استان ديگر در نظر مي‌گيرد.

کفاشيان با اشاره به اينکه در زمينه فوتبال نه برخوردار است و نه از امتيازات خود استفاده کرده است گفت: اميدورايم مشکل حامي مالي را هم با مذاکراتي که امروز با استاندار داريم حل کنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شما که نظر مخالف را نمی گذاری ، اما این آدم حتما چار تا کلاس مدیریت بره ، توی سالهای بعد بدردش می خوره .اول بروید قانون را درست کنید بعد شروع کنید به شفاف سازی ، شما مثل خان ها عمل می کنید ، چرا نمی گویید خلاف قانون عمل کردید یا نه؟کفاشیان با دایی مشکل داشت معلوم بود این مسایل پیش میاد متاسفانه خادم هم این وسط قربانی شد .امدوارم کوتوله ها هم این رکن اصلی فوتبال را رها کنند تا صاحبان اصلی به خانه شان برگردند .اقای کفاشیان خدا وکیلی جای تواونجاست یا نوآموز ، صفایی، دادکان وحداقل هزار نفر دیگر
شفاف سازی خیلی خوب هست ولی ای کاش فدراسیون از خودش شفاف ساری را شروع می کرد و دریافتی های ریس و معاونین را اول منتشر می کرد
چقد خوب همه چی رو توجیه(ماستمالی) می کنه
به خیالش ما هم خوابیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر