بازدید 2606

استقبال مردم از رئیس‌جمهور، دشمنان را نا‌امید کرد

کد خبر: ۳۹۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 17 April 2014
رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به نتایج سفر رئیس جمهور به این استان، گفت: تأکید رئیس جمهور بر انجام گازرسانی زاهدان و خاش از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر بود.

حمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به سفر دکتر روحانی به استان سیستان و بلوچستان، گفت: این سفر از صبح سه‌شنبه (26 فروردین) آغاز شد و امشب (چهارشنبه 28 فروردین) پایان می‌یابد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرهای زاهدان، زابل و چابهار و حضور وی در شورای اداری شهرستان کنارک و همچنین دیدارهای دکتر روحانی با روحانیان، دانشگاهیان، خانواده شهدا و ... استان سیستان و بلوچستان، افزود: در این سفر همدلی و همراهی مردم استان با رئیس جمهور و اعضای کابینه، نشان‌دهنده اتحاد ملی است.

وی با اشاره به تصویب گازرسانی به زاهدان و خاش از ایرانشهر،‌ تأکید رئیس‌جمهور به رسیدگی به وضعیت معادن استان، تصویب راه‌اندازی پتروشیمی ایرانشهر و دیگر مصوبات کلان و زیرساختی توسعه استان در سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، ادامه داد: همچنین در این سفر، اعضای کابینه با حضور در شهرهای مختلف و دیدار چهره به چهره با مردم و آشنایی با مشکلات شهرستان‌های سیستان و بلوچستان از نزدیک، دستاوردهای توسعه‌ای خوبی در انتظار این استان خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور، علاوه بر اینکه اعلام حمایت مردم این استان از نظام و خادمان ملت و نظام بود، دشمنان جمهوری اسلامی را نیز نا‌امید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار