بازدید 2519

روحانی: امنیت با همکاری مردم برقرار است

کد خبر: ۳۹۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹ 17 April 2014
رییس جمهوری با بیان این که مردم و نیروهای مسلح کار بزرگی را در برقراری امنیت استان سیستان و بلوچستان انجام داده اند، گفت امنیت بسیار خوبی در سطح این استان برقرار شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در پایان سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.

رییس جمهوری در پاسخ به این سوال که تامین امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان از دغدغه های مردم است و این مسئله با اقتصاد استان گره خورده است و دولت در این حوزه به طور چه برنامه عملی دارد، گفت: من در این سفر، موفق نشدم که یک جلسه مفصلی با نیروهای مسلح داشته باشم، از این فرصت سوال شما استفاده می کنم و عذرخواهی می کنم از این که فرصت نشد با همه نیروهای مسلح جلسه ای داشته باشیم.

روحانی ادامه داد: بعد از جلسه شورای اداری، جلسه ای کوتاه با فرماندهان منطقه داشتیم و مطالبشان، طرح هایشان و نکاتی که مد نظرشان بود، مطرح شد و من هم نکاتی را در جمع آن ها مطرح کردم.

رییس جمهور با بیان این که امنیت استان سیستان و بلوچستان حایز اهمیت است، اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان همسایه دو کشوری است که هنوز در آنهاا امنیت و ثبات به اندازه کافی وجود ندارد، بنابر این تامین امنیت کار آسانی نیست.

روحانی در عین حال خاطر نشان کرد: هم مردم، هم نیروهای مسلح و مرزبانان ما کار بزرگی انجام داده اند، الان در عمق استان ناامنی نمی بینیم در حالی که قبلا در عمق استان نا امنی وجود داشت.

رییس شورای عالی امنیت ملی، اضافه کرد: در نقاط مرزی هنوز کم وبیش حوادثی داریم که باید امنیت را بالاتر ببریم که انشاء الله در آینده شاهد آن حوادث هم نباشیم اما هم مردم و هم نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی را در استان برقرار کرده اند.

روحانی، خاطر نشان کرد: فکر نمی کنم اگر امروز فردی بخواهد در شهرهای مهم این استان همچون چابهار، زاهدان، ایرانشهر، زابل فعالیت و سرمایه گذاری کند، دچار مشکل باشد.

رییس جمهوری، با بیان این که امروز در چابهار شاهد اجرای 15 طرح مهم پتروشیمی توسط بخش خصوصی بودیم، گفت: در ایرانشهر شاهد طرح هایی خواهیم بود، زمینه هایش را فراهم خواهیم کرد و بخش خصوصی برای پتروشیمی فعالیت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس