بازدید 4081

رایزنی ایران میزبان زنان تازه مسلمان فرانسوی

کد خبر: ۳۹۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹ 16 April 2014
مراسمي به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)و گرامیداشت مقام والای آن حضرت و روز زن، در رایزنی فرهنگی كشورمان در پاریس برگزار شد.

به گزارش «تابناک» مراسم به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)و گرامیداشت مقام والای آن حضرت و روز زن از سوي رايزني فرهنگي كشورمان و با همكاري انجمن بانوان شیعه مقیم فرانسه در رایزنی فرهنگی ایران در پاریس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ایرانیان و دانشجویان مقیم ایرانی در پاریس همراه بود، چند تن از بانوان حاظر در جلسه که به تازگی به دین اسلام و تشیع تشرف آورده بودند، ضمن سخنانی در خصوص شخصیت تاریخی حضرت زهرا (س) از نحوه وچگونگی  تشرف خود مطالبی را بیان کردند.
بانوان فرانسوی شیعه طی سخنانی مطالبی در خصوص ابعاد معرفتی و دینی حضرت زهرا (س) عنوان نمودند و از نقش بانوان شیعه به عنوان محور خانواده در جامعه کنونی غرب  مطالبی بر شمردند.آنان با تاکید بر لزوم الگوپذیری از شخصیت حضرت زهرا (س) برای بانوان شیعه در جامعه امروز فرانسه، تاسی به آن حضرت را بهترین روش برای حفظ ارزش های اسلامی و دینی عنوان نمودند.

گفتني است  پس از چاپ و ترجمه کتاب شخصیت حضرت زهرا (س)  تالیف حضرت آیت الله مکارم شیرازی به زبان فرانسوي با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان، تعداد 200 جلد از این کتاب ارزشمند به مناسبت  گرامیداشت هفته زن و ولادت حضرت زهرا (س) به علاقمندان آن حضرت اهدا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها