بازدید 2806
۱

صالح‌نيا: اردوي 10 نفره کار بيهوده‌اي است

کد خبر: ۳۹۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴ 16 April 2014
مربي بدنساز تيم ملي در جام جهاني 98 فرانسه گفت: برگزاري اردوي 10 نفره تيم ملي کار بيهوده‌اي است.

ولي‌الله صالح‌نيا در مورد برگزاري اردوي تيم ملي در افريقاي جنوبي با 10 نفر گفت: امسال سال مهمي براي فوتبال ايران است، هم مسابقات آسيايي و هم مسابقات جهاني را پيش رو داريم. تصميم‌گيرنده اين اردو هم فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي بودند. در همه جاي دنيا معمولاً از پيشکسوتان، کارشناسان باتجربه هم نظرخواهي مي‌کنند. من هم اگر مطالبي را مي‌گويم فقط به خاطر اين است که اين آب و خاک را دوست دارم و نمي‌خواهم تيم ملي در جام جهاني کيسه‌بوکس شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در حال حاضر تيم ملي هيچ کشوري به اردو نرفته است و کار خود را براي جام جهاني آغاز نکرده و ليگ بسياري از کشورهاي حاضر در جام جهاني هنوز ادامه دارد زيرا مسابقات، بهترين راه براي آماده نگه داشتن بازيکنان از نظر جسماني و روحي و رواني است.

صالح‌نيا تصريح کرد: براي جام جهاني کار بدنسازي ويژه‌اي نياز است و بازيکنان بعد از استراحتي کوتاه در پايان ليگ بايد بازسازي شوند، ضمن اينکه شرايط محل برگزاري مسابقات از نظر ارتفاع از سطح دريا، گرما و سرما و مسائل ديگر هم پيش‌بيني شود. برگزاري اردو در چنين شرايطي مفيد خواهد بود.

مربي بدنساز تيم ملي در جام جهاني 98 فرانسه گفت: فارغ از تغييرات کادر فني، در جام جهاني 98 فرانسه يکي از دلايلي که ما تيمي خوبي داشتيم اين بود که مسابقات انجام شد و ليگ هم منظم برگزار شد، در نتيجه تيم ملي هم در آسيايي 96 و هم در جام جهاني 98 درخشيد. ما در مقدماتي هم استراليا را شکست داديم، در جام جهاني هم آلمان را خيلي اذيت کرديم و امريکا را هم برديم.

وي ادامه داد: برگزاري 10 نفره اردو براي تيم ملي کار بيهوده‌اي است، زيرا اين بازيکنان تازه از زير فشار ليگ خلاص شده‌اند و خود آنها هم دوست دارند که تيم کامل در اردو حاضر باشد و بازيکنان هم رضايت کامل از اين اردو نخواهند داشت. شايد بهتر بود اين اردو دو هفته ديگر يعني در زماني که مسابقات تيم‌هاي آسيايي ما به پايان رسيده بود برگزار مي‌شد، در آن صورت هم بازيکناني که در ليگ حضور داشتند استراحت کافي کرده بودند و در کنار خانواده‌هايشان وقت خود را سپري کرده بودند و استراحت فعالي داشتند.

صالح‌نيا در مورد محل برگزاري اردو گفت: ما در کشورمان همه نوع آب و هوايي داريم، گرم، سرد، ارتفاع بالا و پايين‌تر از سطح دريا، نبايد اين نعمت خدادادي را فراموش کنيم. مي‌توانستيم در کشور خودمان اردو بگذاريم همانطور که در جام جهاني 98 در کشور خودمان اردو برگزار کرديم و در بروجرد اردو زديم. ضمن اينکه اگر اجازه مي‌داديم تکليف تيم‌هاي باشگاهي آسيايي هم مشخص شوند آن موقع شرايط اردو بهتر بود و کادر فني تيم ملي هم تمامي بازيکنان را دراختيار داشت. در جام جهاني 98 بسياري از بازيکنان ما مثل مهدوي‌کيا، دايي، خاکپور، استيل و پيرواني لژيونر بودند و سپس به تمرينات تيم ملي اضافه شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای صالح نیا چند تا چیز را یادش رفته.اردوهای مقطعی بازی در هنگ کنگ، اردوی شب عید در فرانسه و بازی با نانت و گل دین محمدی، لژیونر نبودن مهدوی کیا و رفتنش به بوخوم بعد از جام جهانی با بخشیدن سربازیش برای گل به آمریکا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس