بازدید 2400

تمديد قرارداد سرمربي تيم ملي بلژيک

کد خبر: ۳۹۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ 16 April 2014
اتحاديه فوتبال بلژيک پاداش سرمربي تيم ملي اين کشور براي کسب جواز حضور در جام جهاني 2014 برزيل را به او داد.

اتحاديه سلطنتي فوتبال بلژيک، اعلام کرد با تمديد قرارداد فعلي مارک ويلموتس، پاداش وي را براي رساندن تيم ملي بلژيک به جام جهاني 2014 برزيل داده است.

به نقل از تسنيم، ويلموتس 45 ساله که در دوران بازيگري خود به همراه تيم ملي بلژيک 4 بار حضور در جام جهاني را تجربه و 5 بار هم در اين رقابت‌ها گلزني کرده است، يکي از تيم‌‌‌هاي اروپايي راه يافته به جام جهاني 2014 است که مقتدرانه‌ترين صعود را به اين رقابت‌ها داشت. بلژيکي‌ها در گروه نخست مرحله انتخابي جام جهاني 2014 در منطقه اروپا، با 9 امتياز فاصله نسبت به کرواسي در رده دوم جدول گروه A به عنوان صدرنشين بلامنازع بليت سفر به برزيل را کسب کردند و با اين موفقيت تحسين همگان را برانگيختند. اين اولين حضور بلژيک در جام جهاني از سال 2002 بود.

بلژيکي که بهترين دستاوردش در جام جهاني صعود به مرحله نيمه نهايي جام جهاني 1986 بوده است (مرحله‌اي که در آن با قبول شکست برابر آرژانتين ديه‌گو مارادونا از گردونه رقابت‌ها حذف شدند)، اين بار بايد کار خود را با مصاف با تيم‌هاي الجزاير، کره جنوبي و روسيه در گروه هشتم آغاز کند.

ويلموتس پس از تمديد قراردادش در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي نوشت: مشتاقم اين داستان فوق‌العاده را به همراه بازيکنان، همکاران و هواداران ادامه دهم. ما در چند سال گذشته پيشرفت چشمگيري داشته‌ايم، چه در داخل و چه در خارج از زمين بازي. من نسبت به ادامه کارم در تيم ملي بلژيک هيجان دارم و از اينکه باز هم به من فرصت داده شد که در اين تيم بمانم احساس غرور مي‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی