بازدید 3685

هیچ آماری از تعداد انصراف دهندگان در دست نیست

کد خبر: ۳۹۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ 16 April 2014
معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت امور اقتصادی و دارائی با اشاره به برخی نقل‌ ‌قول‌های مطرح شده مبنی بر انتظار دولت مبنی بر انصراف ۳۰ درصدی مردم از یارانه‌ها گفت:‌ اینها همه تخمین است و آمار صحیح بعد از پایان ثبت نام اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه سمنان، احمد صادقی گلمکانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انصراف 30 درصد مردم از یارانه‌ها، فقط یک تخمین است.

وی خاطرنشان کرد: اینها همه تخمین است و آمار صحیح بعد از پایان ثبت نام اعلام می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی با درخواست از مردم برای انصراف از دریافت یارانه‌ها افزود: ما همیشه به این مسئله خوشبین هستیم که تعداد قابل توجهی از مردم ثبت نام نکرده و دولت را یاری می‌کنند تا دولت نیز از این منابع بتواند برای خود مردم، به‌ویژه در رابطه با سلامت، بهداشت مردم سرمایه گذاری کند.

هیچ آماری از تعداد انصراف دهندگان در دست نیست
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اعلام آمارهائی از انصراف دهندگان از یارانه‌ها گفت: هیچ آماری از تعداد انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه‌ها وجود ندارد.

صادقی گلمکانی با اشاره به استقبال مردم از عدم دریافت یارانه‌ها افزود: توصیه می‌شود تا افرادی که توان مالی دارند از دریافت یارانه انصراف دهند.

وی خاطرنشان کرد: با انصراف افراد توانمند مالی از دریافت یارانه‌ها دولت می‌تواند از این منابعی که انصراف آنان از دریافت یارانه کسب می‌کند برای کسانی که مشکلات اقتصادی بیشتری دارند هزینه کند.

صادقی گلمکانی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور تصریح کرد: در صورت انصراف افراد متمکن مالی از یارانه‌ها بخشی از درآمد حاصل از این مهم صرف توسعه و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم دولت بر افزایش درآمدهای مالیاتی بیان کرد: این مهم از طریق شناسائی افرادی که از مالیات فرار می‌کنند محقق می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر