بازدید 3494

کان: بایرن‌مونیخ مغرور شده است

کد خبر: ۳۹۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ 16 April 2014
اولیور کان می‌گوید بازیکنان بایرن‌مونیخ پس از قهرمانی زودهنگام در بوندسلیگا دچار غرور و اعتماد به نفس بیشتر شده و این موضوع می‌تواند باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ که قهرمانی خودش را در بوندسلیگا قطعی کرده است، این فرصت را دارد که با قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، سه گانه فصل قبل خود را تکرار کند اما این تیم در چند بازی قبلی خود نمایش خوب ابتدای فصل خود را ندارد.

الیور کان در گفت‌وگو با شبکه ZDF آلمان به انتقاد از شرایط بایرن‌مونیخ پرداخت و گفت: بایرن مشکل دارد. این موضوع را هر فرد غیر فوتبالی نیز می‌تواند تشخیص دهد. بی انگیزگی و خستگی و عدم نشاط کافی در این تیم موج می‌زند. از طرف دیگر تیم دچار غرور و اعتماد به نفس بیش از حد شده است. اینها همه می‌تواند برای بایرن خطرناک ومشکل آفرین باشد.

وی ادامه داد: تیم باید هرچه زودتر از این مسائل فاصله بگیرد و به روند عادی خود یعنی قبل از قهرمانی در لیگ برگردد. قهرمانی در لیگ و خوشحالی پس از آن باید تمام شود و توجه و تمرکز لازم و عدم غرور بازیکنان باید دوباره احیا شود. بوندس لیگا با لیگ‌های دیگر فرق دارد. در اینجا نمی‌توانید لیگ را رها کنید و تمام توجه خود را بر روی بازیهای بزرگ دیگر قرار دهید زیرا این باعث می‌شود بازیکنان به تدریج از آمادگی لازم و فرم خوب واصلی خود فاصله بگیرند و اگر این فاصله زیاد شد برگشت به آن بسیار مشکل و سخت خواهد بود.

کان ادامه داد: بی انگیزگی و عدم تمرکز کافی در تیم موج می‌زند. گوآردیولا باید هرچه زودتر این معضل را بر طرف کند. این وظیفه یک مربی بزرگ مانند گوآردیولاست که هرچه زودتر تیم را جمع کند و تمرکز، نشاط و انگیزه را دوباره به تیم وارد کند.

بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر رئال مادرید به میدان برود که دیداری حساس در این مرحله محسوب می شود.

کان در پایان درباره بازی بایرن‌مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت: من حس بدی دارم و فکر می‌کنم اگر این اوضاع ادامه یابد، بایرن مقابل باشگاه قدرتمندی چون رئال‌مادرید به مشکل اساسی بر می خورد و شانس کمی برای صعود خواهد داشت. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی بایرن بتوانند مشکلات پیش آمده را هرچه زودتر پشت سر بگذارند و در ادامه لیگ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا بهتر عمل کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار