بازدید 3255

واکنش مدیرعامل سپاهان به دعوتش به کمیته انضباطی

کد خبر: ۳۹۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 16 April 2014
 مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: وظیفه ذاتی کمیته انضباطی خواستن توضیح است و ما هم وظیفه داریم توضیح بدهیم که این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، با اینکه پیش از این گفته می‌شد باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال در خصوص حضور بازیکنان این تیم در تیم ملی با یکدیگر توافق کرده‌اند تا نفرات مورد نظر کی‌روش دیرتر به اردوی تیم ملی بروند اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان را به دلیل عدم حضور ملی‌پوشان این تیم در اردوی تیم ملی جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی احضار کرد.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این خصوص گفت: در این باره هنوز نامه‌ای به دست من نرسیده و خبر ندارم که کمیته انضباطی چه تصمیمی گرفته است.
وی افزود: بنده برای ارائه توضیحات حتماً به کمیته انضباطی خواهم رفت و در جلسه این کمیته شرکت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که «مگر نگفته بودید با کفاشیان در خصوص ملی‌پوشان این تیم توافق کرده‌اید؟»، عنوان کرد: توافق کرده‌ایم و در این ماجرا شاهد هم داریم. البته از دعوت کمیته انضباطی ناراحت نیستم و حتماً در جلسه هم شرکت خواهم کرد.
خلیلیان با بیان اینکه دعوت از افراد به کمیته انضباطی به وظیفه ذاتی این کمیته باز می‌گردد، اظهار داشت:کمیته انضباطی مسائل مربوط به خود را باید در مواقع لازم پیگیری کند و ما هم طبق دعوتی که شده با مستندات به جلسه خواهیم رفت. ما برای اینکه ملی‌پوشان را تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشیم، با فدراسیون فوتبال مذاکراتی داشته و قول هم گرفته‌ایم.

وی بار دیگر تاکید کرد: وظیفه ذاتی کمیته انضباطی خواستن توضیح است و ما هم وظیفه داریم توضیح بدهیم که این کار را انجام خواهیم داد.
به گزارش تسنیم، مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان باید روز یکشنبه 31 فرودین‌ماه در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان