بازدید 9612

توصیه عراقچی: با منافع ملی بازی نکنید

کد خبر: ۳۹۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 16 April 2014
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در واکنش به تحریف سخنانش به رسانه‌ها توصیه کرد که منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته‌ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه مدت سیاسی خود نکنند.

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در پاسخ به پرسش فارس در خصوص انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، با ابراز تعجب از پخش ناقص و تحریف شده‌ی سخنانش در یک جلسه خصوصی، عنوان کرد:‌نگرانم که اینطور بازی با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود!

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌‌‌ای از همه رسانه‌ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از اظهارات و ادعاهای بی پایه‌ و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی است خودداری کنند.

عراقچی به رسانه‌ها توصیه کرد که منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته‌ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه مدت سیاسی خود نکنند.

وی در عین حال تاکید کرد همان طور که رئیس جمهور محترم در نامه خود به مقام معظم رهبری نیز اشاره فرموده‌اند توافق ژنو صراحتا حقوق هسته‌ای کشورمان را به رسمیت شناخته و با پذیرش ادامه غنی سازی در ایران، حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده است.

لازم به ذکر است برخی رسانه‌ها مطالبی منتسب به سید عباس عراقچی درباره شناسایی حق غنی‌سازی ایران را منتشر کرده و مدعی شده‌اند که نظر عراقچی با نظر رئیس جمهور در این خصوص مغایرت دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان