بازدید 2017
"حدادی شانس قطعی طلای بازیهای آسیایی است"

مرادی و ارزنده در لیست انتظار لیگ الماس

کد خبر: ۳۹۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ 16 April 2014
رییس فدراسیون دوومیدانی می گوید طلای احسان حدادی را به صورت قطعی در بازی های آسیایی پیش بینی می کنیم اما ملی پوشان دیگر ما هم در این بازی ها شانس ایستادن بر سکو را دارند.

افشین داوری در گفت و گو با ایسنا، درباره پیش بینی مدال آوری این فدراسیون در بازی های آسیایی اظهار کرد: در پیش بینی خود عنوان کردیم که کسب یک طلا در پرتاب دیسک توسط احسان حدادی قطعی است و امیدواریم که مشکلی نیز پیش نیاید. البته در رشته های دیگر نیز استحقاق گرفتن مدال را داریم.

وی ادامه داد: در دوره قبل نیز دوومیدانی دو مدال طلا را توسط حدادی و مرادی در بازی های آسیایی کسب کرد. سجاد مرادی نیز احتمال دارد که بتواند امسال هم مدال بگیرد و تمریناتش را به خوبی انجام می دهد اما باید شرایط را هم مدنظر قرار داد به طور مثال بحرین 9 دونده را در رشته سجادی از اتیوپی به خدمت گرفته یا قطر دو دونده سرعت از آمریکا آورده است. این ها اتفاقاتی است که باعث می شود نتوانیم به قطعیت بگوییم چه کسی در بازی های پیش رو طلا می گیرد. حالا هم فدراسیون دوومیدانی از رشته های مختلف خود پشتیبانی می کند و تلاش دارد که تعداد مدال های خوشرنگش را در این مسابقات بیشتر کند.


افشین داوری
رییس فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: ما در ماده پرش ها هم شانس کسب مدال داریم و اگر ملی پوشان ما بتوانند رکوردهای خود را در بازی های آسیایی تکرار کنند روی سکو می روند.

داوری درباره آخرین وضعیت هادی سپهرزاد نیز گفت: صحبت هایی را با سپهرزاد داشتیم و هماهنگی های لازم برای ادامه تمریناتش انجام شد. درحال حاضر نیز این ورزشکار اردوی دو هفته ای در شیراز دارد و پس از آن برای ادامه تمریناتش تصمیم گیری می‌کند. پیش از این هم گفتم فشاری که در زمان تمرینات بر ورزشکاران وجود دارد باعث می‌شود که از شرایط خود گلمند شوند که حق با آنهاست.

وی درباره حضور حسن تفتیان و مهدی زمانی در لیگ الماس هم گفت: نامه ای از رییس فدراسیون آسیا به من ارسال شد مبنی بر این که مسابقه‌ای برای دوندگان سرعتی همزمان با مسابقات لیگ الماس برگزار می شود و برای نفر اول این مسابقه سه هزار دلار، برای نفر دوم دو هزار دلار و برای نفر سوم ‌هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است. البته فعلا نمی دانم که دوندگان آسیایی در مسابقات لیگ الماس رقابت می کنند یا در حاشیه این رقابت ها در خط مسابقه قرار می گیرند اما در هر صورت فرصتی که ایجاد شده است بسیارخوب است و حتی ممکن است اگر دوندگان ما به موفقیتی برسند به مراحل دیگر لیگ الماس هم دعوت شوند.

داوری درباره این که آیا سجاد مرادی و ارزنده به لیگ الماس دعوت شدند؟ گفت: فعلا آن ها در لیست انتظار هستند و در اوایل اردیبهشت ماه مشخص می شود که به این رقابت ها می روند یا خیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها