بازدید 2308

مربی الشباب:بازی بااستقلال سرنوشت ساز است

کد خبر: ۳۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 16 April 2014
سرمربی تونسی تیم فوتبال باشگاه الشباب سعودی گفت: دیدار چهارشنبه شب این تیم بااستقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای هر دو تیم سرنوشت ساز است .

به گزارش ایرنا از تارنمای کوره، عمار السویح درکنفرانس خبری قبل از مسابقه افزود:دراین دیدار سعی داریم بابرد استقلال صعود خود را به مرحله بعدی ، قطعی کنیم .

وی اظهارکرد:تلاشمان این است که اشتباهات گذشته بازیکنان الشباب که موجب از دست رفتن امتیازهای زیادی شد در این دیدار سرنوشت ساز تکرار نشود.

السویح ادامه داد: هرچقدر هم قدرت تیم مقابل زیاد باشد اما دست به تاکتیک تیم نخواهم زد وتیم روال بازیهای اخیر خود را درلیگ عربستان ،مقابل استقلال ادامه خواهد داد.

وی بااشاره به اینکه ابتدا سعی ما شناخت نقاط ضعف تیم مقابل است سپس با پرسینگ فشرده وتلاش گروهی ،ابتکار عمل ومیدان داری را از آن خود کنیم وبه تیم حریف ضربه بزنیم .

سرمربی الشباب بارد وجود ضعف در گوش چپ تیمش افزود: شرایط تیم بعد از بازی باالهلال در لیگ عربستان مطلوب است وتیم الشباب بدون تغییر در ترکیب یا تاکتیک تیمی به مصاف حریف ایرانی خود می رود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران نیز دراین کنفرانس مطبوعاتی گفت که امتیازات دیدارباالشباب عربستان سعودی، حکم مرگ و زندگی را دارد.

امیر قلعه نویی افزود: باید حتما در این دیدار به پیروزی برسیم، چرا که در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادیم و برتری در این دیدار می تواند ما را به جدول برگرداند.

وی افزود: بازیکنان استقلال با همان انگیزه که مقابل الجزیره امارات عربی متحده بازی کردند، در دیدار فردا ظاهر خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال ایران، امشب/چهارشنبه شب/ در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا در حالی میهمان الشباب عربستان سعودی است که برای مهیا کردن شرایط صعود، باید به برتری دست یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار