بازدید 1775

ونگر: پيروزي ارزشمندي برابر وستهام کسب کرديم

کد خبر: ۳۹۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 16 April 2014
سرمربي آرسنال پيروزي برابر وستهام را بسيار مهم و ارزشمند توصيف کرد.

آرسنال که تلاش مي‌کند با قرار گرفتن در رده چهارم ليگ برتر انگليس سهميه ليگ قهرمانان اروپا را کسب کند، شب گذشته (سه شنبه) در خانه با نتيجه‌ سه بر يک وستهام را شکست داد تا با يک بازي بيشتر نسبت به اورتون و يک امتياز بيشتر در رده چهارم قرار گيرد.

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از پيروزي تيمش برابر وستهام در نشست خبري، گفت: برد ارزشمندي را کسب کرديم. بازي در نيمه نخست نزديک و بسيار حساس دنبال شد. اما در نيمه دوم موفق شديم بازي را به خوبي کنترل کنيم و سه امتيا‌ز ارزشمند اين را ديدار کسب کنيم.

سرمربي فرانسوي آرسنال در ادامه گفت: پيروزي برابر وستهام برد بسيار ارزشمندي براي ما بود، زيرا شنبه بازي حساسي با ويگان در جام حذفي داشتيم که به ضربات پنالتي کشيده شد و خيلي از بازيکنانم خسته بودند، ‌اما بازيکنانم نشان دادند که ذهنيت قوي دارند و براي پيروزي به ميدان‌ آمده اند.

سرمربي آرسنال در ادامه با تمجيد از آرون رمزي ولزي که پس از دوران مصدوميت توانسته بازي‌هاي خوبي را براي توپچي‌هاي لندن انجام دهد، گفت: آرون بازيکن بسيار مهمي براي ما محسوب مي‌شود و حضور او در خط حمله باعث مي‌شود قدرتمندتر شويم. او بازيخواني فوق‌العاده‌اي دارد و يکي از بازيکنان تيم محسوب مي‌شود .

ونگر در پايان درباره اين که آيا مي‌تواند سهميه ليگ قهرمانان اروپا را کسب کند، گفت: رقابت نزديک و فشرده‌اي با اورتون داريم. تيمي موفق خواهد بود که سهميه ليگ قهرمانان اروپا را کسب کند که تمرکز خود را بالا ببرد و فقط به بازي پيش‌رو فکر کند.

آرسنال شنبه در هفته‌ سي و پنجم برابر هال سيتي به ميدان مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار