بازدید 11934
۶

ناکامی قاچاقچی پیش از فروش زیرخاکی

کد خبر: ۳۹۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 16 April 2014
مردی که قصد داشت 11 قلم اشیای عتیقه و زیرخاکی را در شهرستان قدس در غرب استان تهران بفروشد، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان قدس (قلعه حسن خان) در این باره گفت: چند روز پیش ماموران اداره پلیس امنیت عمومی این شهر درپی تماس مردمی اطلاع یافتند، مردی در زمینه نگهداری و خرید و فروش اشیای عتیقه و زیرخاکی فعالیت می کند و قصد فروش این اشیا را دارد.

سرهنگ حجت الله کرمی زند افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که ماموران اطلاع یافتند فرد مورد نظر، به خانه ای در یکی از محله های شهر در رفت و آمد است که به خانه فساد معروف است و دختران و پسران فراری به آنجا می آیند.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی با زیر نظر گرفتن خانه، نیمه های شب مشاهده کردند متهم تحت تعقیب قصد ورود به این خانه را دارد که دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

در بازرسی از این خانه یک کارتن حاوی 11 قلم اشیای عتیقه و زیر خاکی که درآن جاسازی شده بود کشف و برای بررسی قدمت آن تحویل کارشناسان اداره میراث فرهنگی شد.

ناکامی قاچاقچی پیش از فروش زیرخاکی

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: در تحقیقات از متهم او اعتراف کرد که این اقلام را با حفاری های غیرمجاز به دست آورده اما پیش از فروش آن دستگیر شده است.

با صدور قرار قانونی برای متهم، با احتمال این که وی همدستانی نیز دارد، پلیس جستجو برای شناسایی و دستگیری آنها را آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
چه اشیای شگفت انگیزی!!
اين اشياء ميليون ها تومان هر كدام ارزش دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ميلياردها تومن حداقل سه الي چهار ميليارد قيمتشه
واقعا ارزش این اشیا میلیون ها تومان است؟؟؟؟ به قیافه اشان نمی آید...بازم رفتم رو تصویر را نگاه کردم ؛تابناک اشتباه چاپ نکردی؟؟؟؟؟؟
آه چه قدر از زیر زمین ننه بزرگم از این میلیون ها تومنی ها ریختیم دور ای داد و بیداد آدم قدرنشناس به ما میگن دیگههههههههه
دمش گرم!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس