بازدید 6641
۶

اوج گیری سپاهان از قعر به صدر با تحقیر السد

کد خبر: ۳۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶ 15 April 2014
سپاهان با برتری مقتدارنه برابر السد قطر موقتا صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش تسنیم، در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف السد قطر رفت که این دیدار با برتری 4 بر صفر شاگردان زلاتکو کرانچار خاتمه یافت. مهدی شریفی دقایق 48 و 56،جواهیر سوکای دقیقه 63  و ابراهیم ماجد (2 + 90 - گل به خودی ) برای سپاهان گلزنی کردند.

در نیمه نخست سپاهان با توجه به نیازش برای پیروزی بازی را هجومی آغاز کرد و در مقابل السد با استفاده از فرارهای سریع نذیر بلحاج و حسن الهیدوس به دروازه شهاب گردان نزدیک می‌شد. در نخستین موقعیت جدی بازی در این نیمه دقیقه 16 شوت سرجیو وندیک را سعد عبدالله الشیب دروازه بان السد به زحمت راهی کرنر کرد.

دقیقه 25 شوت علی کریمی را ابراهیم ماجد مدافع السد دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد. دقیقه 32 هم ضربه سر شریفی بر روی پاس پاپی با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 37 شجاع خلیل زاده توپ را وارد دروازه کرد اما این بازیکن هم توپ را با دست کنترل کرد و هم در آفساید قرار داشت تا داور گلش را مردود اعلام کند.

دقیقه 40 بازهم الشیب شوت مهدی شریفی را دفع کرد تا دروازه تیمش در نیمه نخست بسته بماند. حملات دقایق پایانی هم نتیجه نداشت و این نیمه بدون گل تمام شد.

با آغاز نیمه دوم نمایش قدرتمندانه سپاهان کلید خورد. مهدی شریفی دقایق 48 و 56 یکبار با شوتی دیدنی و بار دیگر با حرکتی فردی درون محوطه جریمه 2 بار دروازه السد را گشود و جواهیر سوکای که بجای سرجیو وندیک وارد زمین شده بود دقیقه 63 با شوتی استثنایی گل سوم را وارد دروازه تیم قطری کرد تا این تیم که در دیدار رفت 3 بر یک از سد سپاهان گذشته بود این بار در اصفهان تحقیر شود.

السد که به طور کامل در نیمه دوم مقهور قدرتنمایی سپاهان شده بود نتوانست در ادامه تغییری در شرایط بازی ایجاد کند و دقیقه 2+90 ابراهیم ماجد به اشتباه گل چهارم سپاهان را وارد دروازه خودی کرد تا این دیدار با برتری 4 بر صفر سپاهان به پایان برسد.

با این نتیجه سپاهان پیش از پایان دیدار الاهلی امارات و الهلال عربستان با 7 امتیاز صدرنشین گروه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
به کوری چشم بدخواهانش
آفرین به سپاهان امیدوارم استقلال هم فردا ببره فولاد هم همینطور تراکتور نمینطور
مقتدرانه ترین نتیجه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان اسیا با درخشش مهدی شریفی جوان اینده دار سپاهان
درود بر بازیکنان غیور سپاهان ایران. 11 سال است سپاهان در فوتبال ایران آقایی میکند و در آسیا آبروداری. اما سپاهان به حق خودش در ایران نرسیده است. تیتر اول تمامی جراید تیمهای پایتخت است و دائم بدون سند علیه این تیم اتهام های کمر شکن تبانی و ... زده میشود، بدون اینکه مدرکی ارائه شود. اینکه سپاهان یک ورزشگاه درست حسابی ندارد، توهین است به مردم اصفهان و ایران.
من نمی دانم مشگل تابناک وصداوسیمابا باشگاه سپاهان چیست؟اگر این نتیجه را پرسپولیس و یا فولاد خوزستان بدست می اورد تا مدتها اخبار ان را با اب وتاب پخش می کردند. ولی حالا حتی حاضر نیستند نظر خوانندگان را هم منعکس کنند وحتی بعد از چند ساعت خبر را از صفحه اصلی خذف کردید .جدا شرم اوره
درود بر شرف سپاهان! عالی بود. منون.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل