بازدید 2591

زارع: نبايد اسکوچيچ را به راحتي از دست دهند

کد خبر: ۳۹۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰ 15 April 2014
کاپيتان تيم فوتبال ملوان در مورد قطعي شدن جدايي دراگان اسکوچيچ از اين تيم گفت: مطمئن باشيد ملوان در آينده‌اي نزديک افسوس از دست دادن دراگان اسکوچيچ را خواهد خورد.

مازيار زارع ابتدا در خصوص صحبت‌هاي رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان که از قطعي شدن جدايي دراگان اسکوچيچ خبر داده است، گفت: بالاخره آب پاکي روي دست‌ها ريخته شد و آقايان تکليف دراگان را روشن کردند. واقعاً نمي‌دانم آقايان با چه استدلالي اين مربي را به همين راحتي از دست دادند. البته آنها صاحب اختيار هستند اما مطمئن باشيد ملوان خيلي زود افسوس از دست دادن اسکوچيچ را خواهد خورد و ديگر آن زمان همه چيز عوض شده است.

به گزارش تسنيم، زارع ادامه داد: براي من جاي سؤال دارد که چطور هنوز پول بازيکنان را نداده‌اند اما رفته‌اند دنبال يک مربي ديگر و حتي از انتخاب مربي جديد حرف زده‌اند! شما که پول بازيکنان را نمي‌دهيد پس چطور دنبال مربي جديد رفته‌ايد؟ در ضمن براي انتخاب مربي جديد نياز به پول است و اين درحالي است که بازيکنان ملوان در اين مدت فقط وعده و وعيد شنيده‌اند.

وي همچنين خاطر نشان کرد: رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان 2 بار مصاحبه کرده است. او اول گفت که دراگان بايد از حضور در ملوان افتخار کند. من هم بايد به ايشان بگويم شما هم بايد از بودن در ملوان که يک تيم ريشه‌دار و قديمي است افتخار کنيد. ايشان از اسکوچيچ تشکر کرده بلکه بايد از ملوان هم تشکر کند. آقايان از گرفتن حامي مالي در فصل بعد صحبت کرده‌اند اما ما کاري به فصل بعد نداريم و بهتر است پول فصل گذشته ما را بدهند. الان دغدغه ما پول سال قبل است نه سال آينده.

هافبک تيم فوتبال ملوان بندرانزلي ادامه داد:‌ نمي‌دانم چرا همه چيز برعکس است. وقتي اول فصل نتيجه نمي‌گرفتيم خيلي‌ها کيف مي‌کردند و ساکت بودند اما تا نتيجه گرفتيم، مشکلات و حواشي شروع شد. فکر مي‌کنم خوشي به ملوان نيامده است. ما 3 ماه در اين باشگاه کسي را نديديم تا در مورد مشکلات صحبت کنيم و اين اواخر هم گفتند که تا 20 فروردين حسابرسي مي‌کنند و پول‌ها را مي‌دهند ولي فکر کنم منظورشان 20 فروردين 94 بوده است!

وي تصريح کرد: اگر شرايط همينطور پيش برود ملوان رو به نابودي خواهد رفت. من واقعاً بابت برخوردي که با اسکوچيچ شد متاسف و ناراحتم. چرا بايد اين برخوردها با امثال اسکوچيچ يا پاشنکو صورت بگيرد؟! دراگان با اين امکانات کم بهترين نتايج را گرفت و نمي‌دانم انسانيت کجا رفته که با او چنين برخوردي انجام دادند. من در جريان مشکلات اين مربي قرار داشتم و هر مربي جاي دراگان بود همه را اينجا ديوانه مي‌کرد.

زارع در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود اظهار داشت: نمي‌دانم گناه بازيکنان چيست که چنين برخوردي با آنها صورت مي‌گيرد. آيا ما گناه کرديم که نتيجه گرفته‌ايم؟ آيا اسکوچيچ گناه کرده بود؟ چرا تا الان فقط بايد 40 درصد پول گرفته باشيم و چرا اسکوچيچ بايد از باشگاه طلب کار باشد؟ شايد 60 درصد قرارداد بازيکنان ديگر تيم‌ها 600 ميليون بشود اما قراردادهاي بازيکنان ملوان پايين بوده و فکر نمي‌کنم تسويه حساب با بازيکنان اين تيم، بيشتر از 2 ميليارد و پانصد ميليون شود. آقايان فکر مي‌کنند چون آخر فصل است، بازيکنان شايد از قسمتي از قراردادها چشم‌پوشي کنند اما بايد بدانند که ما تا ريال آخر پول‌مان را مي‌خواهيم.

کاپيتان تيم فوتبال ملوان تصريح کرد: روز بازي با گسترش فولاد به بازيکنان 700 هزار تومان پاداش دادند ولي من و سيد جلال اين پاداش را نگرفتيم. من هم به پول نياز دارم و نمي‌گويم ثروتمند هستم اما صدقه نمي‌خواهم که با گرفتن 700 هزار تومان در روز بازي ساکت شوم. من هم مثل ديگر بازيکنان پولم را مي‌خواهم ولي آن 700 هزار تومان را هم به دکتر تيم دادم که بابت خريد وسائل پزشکي بدهکار بود. به عنوان کاپيتان تيم از طرف خودم و بچه‌ها از زحمات اسکوچيچ تشکر مي‌کنم ولي مطمئن باشيد بابت از دست دادن او افسوس خواهيم خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار