بازدید 37208
ادعای جدیدی که رسانه‌های صهیونیستی مطرح می‌کنند؛

ارتباط مانور ایران با تدارک القاعده در مرزها و طرح حمله به بغداد

از میانه سال گذشته میلادی، شمار بسیاری از نیروهای القاعده از سوریه به عراق رفتند تا جریان خطرناکی به راه اندازند که بسته شدن آب فرات تنها یکی از نشانه‌های آن است. منابع اسرائیلی مدعی هستند که مانور اخیر مرزبانی ایران در منطقه قصرشیرین با تحرکات القاعده مرتبط است.
کد خبر: ۳۹۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲ 15 April 2014
ارتش عراق در حال تقویت خطوط دفاعی خود در بخش‌هایی از اطراف بغداد برای مقابله با خطر سقوط آن به دست گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش است.

به گزارش «تابناک»، پایگاه خبری اسرائیلی مدعی شده، بر پایه گزارش‌های اطلاعاتی، نیروهای این گروه تروریستی به حومه غربی بغداد وارد شده‌اند و برای نفوذ به بخش‌های دیگر این شهر هفت میلیونی و از جمله ساختمان های حکومتی در منطقه سبز آماده می‌شوند.

این رسانه اسرائیلی مدعی شده که علاوه بر موج بمب‌گذاری‌ها که زندگی در عراق را به سیاهی کشیده است، به نظر می‌رسد این گروه تروریستی، برنامه‌های بزرگتری برای پیشرفت در سر دارد. نیروهای این گروه پیرامون بغداد به دنبال جذب افراد جدید به القاعده هستند.

بنا بر این گزارش، شش سال پیش ابومصعب الزرقاوی، فرمانده بسیار خشن القاعده در عراق به دست نیروهای آمریکایی کشته شد و دو سال پیش آمریکایی‌ها از عراق خارج شدند؛ اما گویا اکنون القاعده به دنبال ایجاد حکومت مورد نظر خود است. آن‌ها پس از حضور در استان الانبار در غرب عراق، شهر تکریت و استان دیاله در مرز ایران در حال حرکت به سوی بغداد هستند. آن‌ها بدون ترس از نیروهای دولتی در فلوجه، الرمادی، بعقوبه، صلاح‌الدین، نینوا و حتی بخش‌هایی از بغداد مشغول قدرت‌نمایی هستند.

شاخه القاعده در عراق بیش از هر شاخه دیگری، اتباع کشورهای غربی و از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، هلند و بلژیک را در صفوف خود جای داده است. بسیاری از آن‌ها در افغانستان و به تازگی در سوریه آب‌دیده شده‌اند. از اواسط سال ۲۰۱۳، بسیاری از جنگجویان جهادی در سوریه توسط داعش برای جهاد در عراق اغوا شده‌اند.

بیشتر ناظران مسائل عراق در مورد اینکه چه کسی به حدود ۳۵۰۰ جنگجوی القاعده دستور داد از سوریه به سوی عراق سرازیر شوند و در آنجا سازماندهی شوند. جیمز کلپر، مدیر اطلاعات ملی آمریکا در فوریه در نشست سنا، جنگ در سوریه را جنگ آخرالزمانی نامید و شمار اسلامگرایان درگیر در سوریه را بین ۲۰ تا ۲۶ هزار تن برآورد کرد که ۷۵۰۰ تن از آن‌ها از پنجاه کشور خارجی هستند. وی هشدار داد همه آن‌ها، افراد پرسابقه القاعده در افغانستان و پاکستان و مشتاق حمله به اروپا و ایالات متحده نیز هستند.

دبکا در ادامه مدعی شد، اکنون بیشتر این ۷۵۰۰ تن در عراق و زیر پرچم داعش می‌جنگند. این گروه به خوبی در خشونت جنگ سوریه آموزش دیده و توانایی به چالش کشیدن ارتش عراق را دارد و اکنون به دنبال سه هدف اصلی در عراق است.

۱ـ القاعده تا حد بسیاری برای خیز برداشتن به سوی بغداد آماده شده است. این گروه منابع آب آشامیدنی بغداد را قطع کرده و بیشتر پل‌های متصل‌کننده پایتخت به شهرهای غربی، شرقی و مرکزی را هدف قرار داده است.

این گروه، روز جمعه صالح‌المطلک، معاون نخست‌وزیر که قصد بازدید از بازسازی منابع آب را داشت در کمین گرفتار کرد؛ هر چند وی از این حادثه جان سالم به در برد، محافظان وی این قدر خوش شانس نبودند.

۲ـ در شهر فلوجه، القاعده یک پروژه بزرگ مهندسی را کلید زده که فرا‌تر از توان بسیاری از دولت های خاورمیانه است. آن‌ها به دنبال منحرف کردن مسیر رود فرات هستند. تجهیزات عظیم مهندسی در حال تغییر مسیر رودخانه هستند. این پروژه دو هدف دارد:

الف) تغییر مسیر آب به سوی جنوب یعنی به سمت مناطق مرکزی عراق تا پست‌های نظامی ارتش عراق در روبه روی فلوجه و نیز خطوط ارتباطی بین بغداد و پایگاه‌های ارتش در مرکز عراق را در آب غرق کند. این اقدام، بیشتر ارتش عراق را در تأمین تدارکات خود و نیز حرکت به سوی پایتخت با مشکل روبه رو خواهد کرد.

ب) این کار بیشتر شهرهای شیعه‌نشین جنوب را نیز از آب سالم محروم خواهد کرد.

۳) در استان دیاله، القاعده در حال ایجاد پایگاه‌هایی در امتداد مرز با ایران است. به همین سبب است که نیروهای ایرانی رزمایش چهار روزه اقتدار ۳ را با استعداد شش هزار نیرو در منطقه قصر شیرین در استان کرمانشاه برگزار کردند.

ارتش عراق تحت تأثیر نگرانی از اقدامات القاعده به دنبال به دست آوردن تجهیزات آمریکایی است که درخواست نوری المالکی در این مورد برای به دست آوردن اقلامی از جمله بالگردهای تهاجمی، ماه گذشته با مخالفت اوباما مواجه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۴۱
امريكا ابتدا ارتش عراق را نابود كرد و حالا تكويري ها را روانه بغداد كرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
تکفیری
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
تکفیر از کفر میاد
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
من دلم روشنه حماسه ای که ایران تو سوریه آفرید تا عراق هم می آفرینه .نگران نباشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
جدي جدي اومدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
و اینک اخرالزمان
خیلی ها نمی خوان باورکنن
یکی از علامات اخر الزمان هم همینه
که کسی باور ندارد
امیرر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اطلاعات نویسنده مشخصه که خیلی ناقصه بابا قبل از اینکه اینها را سر هم کنی برو از نزدیک بیبین که چه خبره ؟ دو سال قبل می گفتند سوریه تا دو هفته سقوط می کند دمشق هم محاصره شده است ووو منبع رسانه ای این خبر هم در نوع خود جالبه بابا دارن این افکار عمومی را جهت می دهند ووو
پس صدا و سيما داره دروغ ميگه تو اخبارش كه مالكي چنين كرد و چنان كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
شما هم که فقط بلدید به صدا و سیما گیر بدید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
حالا وقت عقده گشایی نیست

صدا سیما هم بنا بر مسایل امنیتی نمیتونه همه حقایق بیان کنه

بفهم کمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
عجب نتیجه گیری عالمانه ای از جوجه تیغی بعید است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
صدا و سيما هميشه از پيروزيهاي مالكي و اسد ميگه.با اين حساب اين دو نفر تا حالا طبق چيزهايي كه صدا و سيما ميگه مناطق تحت تصرفشان از مناطق تحت كنترل اسكندر مقدوني هم بيشتر باشه
اگر اینطور باشه که واویلاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
باید مواظب باشیم و متحد. آموزش ببینید و سازماندهی بشیم. به خدا اگر وارد ایران شوند با اینهمه وسعت مگر میشود کنترلشان کرد. باز هم مثل همیشه ملت بدبخت هستند که صدمه میبینند و آواره میشوند. با هم بسیج شویم و سازمان یافته. از نوع بسیج زمان جنگ. یادتان باشد.
یعنی واقعا داعش اینقدر توانسته در عراق نفوذ پیدا کنه؟
پس چرا تو یکی دو سال پیش کسی حواسش نبود؟ مگه میشه بدون کمک خارجی این همه در عراق نفوذ و قدرت پیدا کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
من دقیقا یادم هست که یک نفر از مسوولین حدود دو سال پیش گفت بعد از سوریه نوبت عراق است. ولی متاسفانه نام این شخص را فراموش کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
مالکی نالایق است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
تا زمانی که سطح سواد و آگاهی مردم عراق پایین است هر روز یکی سوار می شود یک روز صدام یک روز جرج بوش یک روز القاعده و یک روز هم داعش ، بالاخره این ها تو عراق چه بپذیریم چه نپذیریم دارای پایگاه قبایلی هستند و تونستن بخشی از مردم نا آگاه رو با خودشون همراه کنن ، تنها را بالا رفتن سطح آگاهی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
عربستان و ال سعود خبیث
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
دلار هاي نفتي عربستان ،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
متاسفانه مثل مورد طالبان افغانستان این بار هم غفلت کردیم.
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
عین این می مونه بگن خدایی نکرده داعیش تو کرج آب سد کرجو به تهران بسته !!!!!!!!!! خنده دار پس دولت عراق چه غلطی می کنه ؟؟؟
محمدصادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
یک از رفتارهای جامعه ما اینست که همیشه در حال خواب و چرت زدنیم .
اما وقتی کسی بخواهد بیدارم کند و بگوید خواب بودی ؟ در جوابش طلبکارانه می گوییم نه من خواب نبوده و بیدارم.
موضوع داعش هم و تشکیل آن در زمان خواب و چرت مان اتفاق افتاده و حالا در جواب سوال دوستانی چون شما بایستی گفت نه بیداریم از لحظه تشکیل نطفه داعش هوشیار و بیدار بوده ایم و ......................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
آقا محمدصادق.
الآن دقیقا چی گفتی؟ بالاخره معلوم نشد منظورت چیه؟ کنایه زدی یا واقعا نظرت این بود.
از اونطرف پاکستان که بود، همینو کم داشتیم که از اینطرف هم مرزهای عراق نا امن بشه.
دولت باید هر چه سریعتر بودجه لازم را برای انسداد فیزیکی مرزهای شرقی و غربی فراهم کند. باور کنید امنیت از نان شب هم واجب تر است.
اینها همه اش دروغ صهیونیست ها است عراق در مشت حاج قاسم سلیمانی است.
به نظر من الان وقتش هست که سپاه پاسداران خودش را نشان دهد.
احمقانه ترین کار تکشیل امارت اسلامی در عراق است
شدنی هم نیست
قابل توجه كسانيكه از تروريستها در سوريه حمايت كرده يا مي كنند.
جیمز کلپر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در فوریه در جلسه سنا، جنگ در سوریه را یک جنگ آخرالزمانی نامید...!!

دوستان کتاب عصر ظهور شیخ علی کورانی را مطاله بفرمایند( pdf کتاب در اینترنت موجود است....

الهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
عزیزان اگه به تیترخبرتوجه کنن این ادعای رسانه های اسرائیلیه!!اینکه تکفیریهای ادمکش درعراق برنامه دارن شکی نیست اما این رسانه ها طبق اهداف سیاسی خودشون بهش ابو تاب دادن.خداکنه زودتراین تروریستا وحامیاشون یا سرعقل بیان یا نابود بشن.
این چند هزار تکفیری اینقدر نگرانی؟؟؟ اجازه بدهند یک هفته بساظشان را جمع میکنیم..
همیشه پای اسراییل در میان است
این همه گفتیم امنیت عراق رو به دست خودشون بسپریم! حالا چی شد
اگر امریکا توی عراق می موند القاعده هیچ غلطی نمی تونست بکنه
باید هم اکنون که قابل پیشگیری می باشد ایران با همکاری عراق با جنگی هوایی و موشک باران جلوی پیشرفت و خطر ارتش کذایی داعش را گرفت تا در آینده نیز مشکل برای ایران و جهان اسلام بخصوص شیعیان جهان ( که هدف تکفیری ها و افراطی ها می باشند ) پیش نیاید . همانطور که جهت سرکوب شیعیان بحرین از سوی ارتش عربستان . لذا می طلبد که ایران با عراق با مانور سرکوب جانانه ای انجام دهد .
از نشانه های آخر الزمان در احادیث هست که در سوریه و عراق کنونی کشتار زیادی راه می افتد سپس همین عاملان کشتار به سوی ایران حرکت می کنند و در همین زمان امام زمان ان شا الله ظهور خواهند کرد و نیروهای ایرانی به ایشان خواهند پیوست.
تنها با فرج امام زمان مشکلات شیعیان واقعا حل خواهد شد.
این جنگ برای ایران وعراق خطرناک است نباید خوشحال باشیم که القاعده در عراق باشد وما خواب خوش داشته باشیم گویا این گروه برای خود حد ومرزی نمی شناسد وقصاوت وجنایت را به حد اعلای خودش رسانده مسولین باید بفکر باشند در اخبار هفته گذشته هم گروهی از اینها نفوذ کرده بودن د بحمدالله توسط نیروهای هوشیار سپاه دستگیرشدند
بذار پاشون برسه خانقین خودم حالشونو میگیرم تازه ما قصرشیرین هستیم 5 کیلو متری خانقین اینجا که از مانور خبری نیست ولا ارتشی هم ما نمی بینیم
یعنی شیعیان عراق مردن .... پس ارتش شیعه کجاست....
داستان چيست؟؟!اگر اينها واقعا منابع اب بغداد را به كنترل خود دراورده باشند بايد در اينده نزديك شاهد سقوط بغداد واحتمالا دولت نورى مالكي باشيم. ظاهرا دشمن در چند قدمى ماست ولى بعلت اطلاع رسانى ضعيف ما از ان بى خبريم. اميدوارم اين خبر غير موثق باشد.
ایران با امریکا روابط مشترک در این زمینه دارند . عقل حکم میکند که در این مورد ایران و امریکا برای نابودی این ادامخوران القاعده متحد شوند.
شک نکنید تا آخر تابستان به ایران حمله می کنند. باز هم تاریخ تکرار شد و ما غفلت کردیم......
اگر فرمانده قوا فرمان دهد داعش را از عراق و سوریه که هیچ، از تاریخ هم پاکسازی می کنیم
استفاده داعش از پرچم و لباس سیاه چه معنی داره ؟ ایا ارتش عراق قادر به بمباران تاسیسات مهندسی یاد شده نیست ؟ ایا نباید برای مدت کمی هم شده مرزهای غربی کشور را کاملا مسدود و نیروهای مرزبانی را با نیروهای رزمی جایگزین کنیم ؟
عراقی ها یادشون رفته هواپیماهای ایرانی رو به زور می نشوندن بازرسی میکردن اگه گذاشته بود همون اول تجهزات نظامی واسه سوریه می فرستادیم الان اوضاع خودش این جوری نمی شد
امید وارم ارتش و سپاه این حرکت ها دست کم نگیره
کوچکترین حرکت در ایران را در نطفه خفه کنید
نشریه اقتصادی مید با اشاره به افزایش ۱۵ برابری برداشت قطر از میدان گازی مشترک با ایران طی ۱۸ سال، میزان تولید گاز قطر از میدان مذکور در سال ۲۰۱۲ را ۱۵۷ میلیارد مترمکعب اعلام و پیش بینی کرد این رقم در سال ۲۰۱۵ به ۲۳۷ میلیارد مترمکعب برسد.
آیا حقیقتا ما ایرانیان با این منابع باید سایت refahi.ir داشته باشیم و در آن به دقت در جستجوی چیزی شبیه صدقه باشیم ... این است مدیریت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی عراق و سوریه توان از بین بردن 20 تا 26 هزار نفر تکفیری را ندارند؟! مشکل جایی دیگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
میدونی چرا؟
چون اینها در جبهه و میدان جنگ قرار ندارند. اینها چند تا شهر را تصاحب کرده و در بین مردم آنجا پخش شده اند.
ناشناس
| United States |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
در سوریه فقط 7 هزار نفر از نیروهای داعش هستن . حدود 100 تا 150 هزار نفر از گروههای مخالف دیگه هم هستن .
این همه تغییرات در اطراف ما یعنی چی؟
نکنه یه روزه دولت اسلامی عراق و شام و ایران درست کنند؟
به نظر دولت آماده است؟ ارتش ما چقدر توان مقابله با آنها رو داره؟
همه این داستانها با انجام چند انفجار سنگین در ریاض و دوحه و دوبی پایان خواهد یافت. ببینید کی گفتیم!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
درورد بر کورش و احسنت به این درایت
دقیقا نقطه ضعف رو گفت و باید زودتر چنین کرد
عربستان چند سالی است که از خواب بیدار شده و پول زائران ایرانی و ...کمی از درآمدهای نفتی اش را دارد خرج این گروهک ها می کند و از همه طرف شروع کردن بعد از عراق به سراغ ایران میان.اگر حواسمان را خوب جمع نکنیم یک بار دیگه تاریخ تکرار میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
گل گفتی! ما چرا حج را تحریم نمی کنیم؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
آفرین ، موافقم
akhe 7500 nafar dar moghabel artesh ghawi iraq che mitwane bokone?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
تروریسته عزیزم.
جنگجوی رسمی که نیست. یعنی هر غلطی که بگی میکنه.
اين پولهايي كه دارن خرج ميكنن از كجا تأمين ميشه؟؟ مطمئنأ كار عربستانيهاست، چون همچين هزينه اي رو فقط شيخاي عرب ميتونن بكنن
داستان اينجاس كه انقدر پر رو شدن كه براي روسيه هم خط و نشون ميكشن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پول زائران ايرانيست كه تقديمشان ميكنيم
پس واقعاًرفتن به عتباتعالیات خیلی خطرناک شده
باید یک سناریوی ساختی از حمله داعش به خاک ایران آماده و در ادامه با استفاده از بالگردهای ارتش و طبق قرارداد امنیتی ایران و عراق که مداخله نظامی ایران در عراق را برای تعقیب نیروهای تروریستی مجاز می داند داعش را در نطفه خفه کنند و به دولت و ارتش عراق نیز کمک کنند.
قبلا می گفتیم کار کار انگلیس حالا میگیم کار کار خود اسراییل نامرده
واویلا واویلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
واویلا لیلی....
معلوم هست دولت عراق چیکاره است؟ یک گروه مهندسی برای منحرف کردن مسیر رود فرات دارن براحتی فعالیت میکنن؟!!!!!!!!!!
در ضمن تابناک جان به نظر میاد اطلاعات این رسانه دقیق و زنگ خطره برای ما. چرا میگویید "ادعا"؟
ظاهرا اینطوره که دولتی دیگه در عراق نیست
به ما چه خدا همه ی عربها را نابود کنه
تابناک میدونم مثل همیشه نظرم رو سانسور میکنی و نمایش نمیدی
اما بر اساس برخی از روایات که شاید هم سندیت نداشته باشه و واقعی نباشه از نشانه های ظهور اینه که سوریه به طور کامل سقوط میکنه و عراق هم درگیر جنگی سخت میشه
به نظر میاد که موعد حمله تاریخی ایران به عراق نزدیکه یعنی کاری اجتناب ناپذیره که دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره - حالا اگه به دنبال ربطش می گردی باید صبر کنید
مرگ بر آمریکا
واقعا با 7500 نفر اینطور ارتش عراق رو زمینگیر کردن؟ اگر عراق به دست اینها بیافته از صدام بدترند. ما اگر لازم شده درگیر جنگ بشیم باید توی همون عراق حالا خفه شون کنیم و گرنه فردا باید باز با عراق بجنگیم.
حتما باید به مرزهای ایران حمله کنند تا اقدامی کنیم باید هرچه سریعتر نیرو اعزام شود در کشور عراق بجنگیم بهتر است تا در ایران بجنگیم
هیچ غلطی نمیتوانند بکنن
چنانچه اخبار فوق درست باشد باید بخاطر جلو گیری از خطر افتادن مردم عراق ونیز عتبات عالیات وتخریب آنها بدست تکفیریها و نیزجلو گیری از رسیدن به مرز های ایران مثل سوریه که حزب اله کمک ارتش سوریه نمود ما هم در صورت صلاح دید کمک ارتش عراق نموده ودماراز گروهای تکفیری را در آوریم تا درس عبرتی برای حامیان آنها شود
مرد می خواد بره باهاشون بجنگه!
سفیانی(عبدالله) بزودی کمتر از یک ماه دیگر با حمایت امریکا و اسراپیل حمله گسترده ای را به سوریه وعراق خواهد کرد و این اوضاع را پیچیده تر خواهد کرد!
ز نسل شمر و یزیدند و آب می بندند
به روی مردم لب تشنه این جماعت پست
ولی زمانه دگر گشته است و حزب الله
به این جماعت دون می دهد نوید شکست
از پژاك قويترند خوب سريع بفكر بغداد افتادند
مطمئن باشید بساط این تکفیریها هم به دست شیعیان علی بن ابی طالب در ایران برچیده خواهد شد به لطف خدا
آخه یعنی چی دارن مسیر رود فرات رو جلوی چشمشون با تجهیزات بزرگ مهندسی عوض میکنن ! یعنی دو تا هواپیما نیست بره بزنتشون یا اونام پدافند هوایی دارن اونجا در حد ناتو؟! آخرشم من نتونستم هضم کنم چطور ده هزار نفر بدون تانک و هواپیما رو نمیشه با یه ارتش مجهز اونم با حد اقل نیم میلیون نیروی زمینی جمع کرد!
Maleki must resign
تا عربستان هست،القاعده هم هست.امروزه همه دیگه میدونن که القاعده دست نظامی عربستانه.باید ریشه رو خشکوند.باید نیروهای نظامی رو دقیقا مشابه القاعده به عربستان گسیل داد وگرنه این کشور برای نابودی همه کشورهای شیعه نشین همچین رویایی رو در سر میپرورونه.
برادران عزيز پاسدارمان بيدار هستند.
مطمئن باشید بعد از عراق نوبت ایران است و انها برای ایراان دندان تیز کرده اند .
باید دولت عراق و ارتشش از دولت ایران کمک بخواد و باید به این تکفیریها رحم نکرد البته نباید ایران مستقیم خود را وارد ماجرا کند و ارتشش ضعیف و خسته بشه .چون در کنار ما ملتی مثل پاکستانیها ی تکفیری فراوانند .که اسکتبار بدش نمیاد ایران را هم مثل عراق و سوریه ویران کنه .هر چه مسلمین ضعیف تر صهیونیست قوی تر.لعنت بر دشمنان مسلمین واقعی .
اميد است اين مطلب را درج کنيد چون چندسال پيش خود صدا وسيما مدعي آن بود: وقتي امريکا در عراق حضور داشت همه ناامني ها را به وجود امريکا نسبت داده و اعلام مي کرد با رفتن امريکا امنيت درعراق برقرار مي شود حال بعد از رفتنش مي گويد داعش مي خواهد بغداد را بگيرد. آيا اينگونه مسئولان درايتشان را به رخ مي کشند؟
اينها هم مثل بن لادن ساخته شده توسط CIA هستند و اهداف خاصي را دنبال ميكنند
سلام
پس نيروهاي اطلاعاتي ايران كجا هستند

نيروي هوايي ارتش دراولين اقدام قبل ازاينكه دير شود بايد اين امكانات را البته بااجازه عراق بمباران كند
وگرنه دوباره به چه كنم مي افتيم
و همه در خواب غفلت که خطر به این بزرگی رو که حتی در آینده نزدیک ایران را نیز تهدید خواهد کرد و به چالش اساسی خواهد کشید رو نمی بینند .
روزی خواهد رسید که همین گروه های ساخت دست آمریکا و اسرائیل و عرب ها گریبان گیر خود آنها خواهند شد و آن روز دیر نیست.
به نظر من باید ریشه کار را خشکاند .القاعده وسایر گروهای خشن که به نام دین فقط وحشت ترویج و درندگی را درو میکنند اسیر شدگان دست شیطان سعودی و اسراعیلند باید عربستان را از درون به چالش کشید وصهیونیسم را چون خودشان با نا امنی درونی به مبارزه طلبیدباید از برادران اندیشمند اهل سنت در مبارزه با وحشیهای القاعده بهره بردتا فرصت توطئه علیه سایرین نیابند
اومدن سمت ايران بايد اماده باشيم با تمام توان تا مثل سوريه و عراق نشويم
خوب صدا و سیما همچنان ساکت است
بزرگنمایی شده
داعش غلط کزده،تا حالا مراجع شیعه در مقابل اقدامات این سگها سکوت کردند،وای بر حال داعشیها اون روزی که مراجع حکم جهاد بدهند،شیعیان عراق به آنی این سگها رو در فرات غرق خواهند کرد
به نظر من دولتهاي مجاور ايران ، بدون دخالت نيروهاي غربي توان محافظت و مقابله با نيروهاي تندرو القاعده و ... را ندارند و متاسفانه در آينده نزديك همه اين نيروها در مقابل ايران صف آرائي خواهند كرد .
پس ما تو ايران فقط نشسته ايم و شعار ميديم ؟
فرو رفتن لشكر سفياني در بيداء در سرزمين عراق نزديك است انشاءالله
حواستون باشه من گفته باشم
این ازنشانه های آخرالزمان هست
ارتشی ازسوریه می آید وعراق رابه خاک وخون میکشد وآنرا تصرف میکند!!!
گفتند این ارتش اززمین سربرآورد(ریشه اش معلوم نیست)
ایران عزیز حواست باشه1سال بعد نگی بغل تهران دارن پایگاه میزنن وچنین وچنان!
آمریکا رسمآ گند زده هم به خودش هم به دنیا .. کی میشه دست این آمریکا از سر مردم منطقه و جهان کوتاه بشه !؟
به نظر بنده طی روز های آینده داعش وارد خاک ایران خواهد شد...و جنگ خونینی به پا خواهد کرد....ای ملت همیشه در صحنه به پا خیزید اینها همان لشکریان یزید ابن معاویه هستند که آب را بر سید الشهدا و یاران با وفایش بستند و آنها را به شهادت رساندند.
آره داداش خيلي خبراست كه نميگذارند به گوش من و شما برسه
موضوع اینه که خود آمریکا هم جرات نداشت بره به استان الانبار ...
حالا هم عربستان داره پمپاژ تسلیحاتیشون می کنه
پول نفت عربا بلای جون خودشون شده
ایران چیکار میکنه پس؟ بکوبشون دیگه
برای ایران که کاری نداره چرا اقدامی نمی کنیم؟
بابا این تکفیری ها چرا نمیرن به اروپا و امریکا حمله کنن؟ فقط تو کشورهای مسلمان جولان میدن. جرآت حمله انتحاری به اونا رو ندارن اینجا از خودشون مایه میذارن؟؟؟
ایران نشسته و نظاره می کند! ایران باید با تمام توان و با هماهنگی عراق وارد شود و هشیار لازم را به عربستان بدهد. آیا ایران نمی تواند پنجاه هزار نیرو با تمامی تجهیزات زمینی و هوایی را به کمک عراق بفرستد؟ اگر اینها در عراق تثبیت شوند، ایران بیچاره خواهد شد. بهتر است به فکر خطراتی باشید که زود هنگام سراغ ما می اید.
واقعا با ارتش عراق میشه این کارها را کرد...

پس اون همه توانائی که تو جنگ برابر ما داشتن چی شد.؟؟؟
ايران بايد تمام حركات داغش را در نظر داشته باشد چه بسا اين حيوانات وحشي قصد به هم زدن آرامش ايران را در سر داشته باشند
پول اتحادیه عرب برقه راهشان است قطعا انها هلال شیعی را هدف گرفته اند
همه به دنیال آنچه مد نظر خودشان است حرکت می کنند کشورهای غربی به دنبال کسب منابع وفروش تجهیزات وتامین کاربرای آینده خودآلقاعده به دنبال ایجادکشوری در منطقه وکشورهای منطقه ازترس رخنه القاعده به کشورشان آنهارابه کشورهای بی ثبات هدایت می کنند همه آنها به دنبال فرستی برای فردا هستندتاخودراجلوببرندموفقیت این گروه بدلیل جنگهای نامنظم وتروریستی وجهل آدمهاست وگرنه اینقدر قوی نیستندمنتهی عملکردشان برای دیگران سود آور وبرای مردم کشورهای مورد هجوم نکبت باراست به عبارت دیگرفش ترس از القاعده از آمریکا واروپا به کشورهای خاورمیانه آمده واز آن طرف بدلیل وضع اقتصادی بد دنیا فروپاشی بعضی کشورهای ابرقدرت را به عقب انداخته است وگرنه فروپاشی کشورهایی مثل آمریکاباید اتفاق می افتادوالسلام
زیادی بزرگش نکنین دیگه 7500 نفر که بیشتر نیستند. نوری المالکی خیلی محافظه کاره این تروریستها رو باید به بشار اسد سپرد اون بلد اینها رو قلع و قمع کنه
ایران باید با تمام توان به کمک ارتش عراق بشتابد تا از ورود تروریستها به خاک کشور و قتل وعام شیعیان عراق جلوگیری گردد
مگه میشه؟من که باورم نمیشه!!!!!!!!!!!
بعد از سوريه و عراق ايران هدف بعدي داعش است
داعش که چی ، حتی خود عربستان هم جرات نداره غلطی بکنه . خاکشو به توبره میکشیم .
ظلم هيچ وقت در اين دنيا بي پاسخ نمي ماند عراق نتيجه ظلمي كه دردوران جنگ درحق ايران كرده را مي بيند
آمریکا با لباس دیگر به عراق حمله می کند
اره بعد عراق و سوريه فينال تو ايرانه
القائده در زیر چتر وهابیت سالهاست که شیعیان و سنی های مرز نشین را از وهابی کرده و با زاد و ولد در حال تکثیر است. شما خواهید دید که در کوتاه ترین مدت مهلک ترین ضربه ها را وارد خواهند کرد. زیرا با پشتیبانی عربستان و غرب در حال تکثیرند و ما بخاطر حقوق بشر دستمان بسته است. و فعلاً با پشتیبانی پاکستان و با گروههای کوچک تروریست اعلام موجودیت و عضوگیری می کنند.
خوب اين ها لشگر سفياني هستند و پيروز هم خواهند شد و تا مدينه هم مي رسند
از ماست که برماست مدام میشینیم و به به چه چه که خوش به سعادتت که خانه خدا زیارت کردی غافل از اینکه پولش خاک تو سر شیعه میکنه..................
خیلی جالبه فکر میکنم همه یادشون با که ایران چقدر فشار میاورد و تبلیغات راه انداخته بود که نیروهای امریکایی باید هر چه سریعتر خاک عراق رو ترک کنن.بلاخره هم این اتفاق افتاد و اختیار کشور عراق بدست دولت شیعه افتاد که مورد حمایت ایران بود .ولی متاسفانه این دولت نتونست جلوی رشد نیروهای داعش رو بگیره.سوال این است در کشوری که دولت داره و ارتش تحت فرمان چطور یک گروه حداکثر 7500 نفره میتونه مثلا" اقدام به انحراف آب رودخانه ایی مثل فرات بکنه؟یا واقعا" مردم طرفدار این گروهند و یا دولت خیلی بی حال و شل عمل کرده.ولی آنچه که باید فورا" انجام بشه سرکوب و از بردن سریع این جنایتکارست
داعش ماعشا و الجیشا ... اگه فارسی میفهمن که هیچ اگه نمیفهمن بهشون میفهمونیم اینجا ایران وارد نشوید والا هلاک خواهید شد.امریکا بلوف سیاسی نزن رو بازی کن دستتو خوندیم.
ایران حتما باید حضورش را در منطقه پررنگ تر کند جنگ با تروریست ها وجهه ی بدی در جامعه ی جهانی ندارد
باور نکردنیه !
خوبه منبع خبر اسرائیل است چرا اینقدر ترسیدید آمریکا و خود اسرائیل و غرب با همه توانشا ن در جنگ ایران و عراق شرکت کردند و جنگ سوریه شرکت کردند چه غلطی کردند که بخواهیم از 20 یا 30 هزار نفری که بی سرو پا هستند بترسم
بذار بیان تو ایران ، خودم اولیشم که می رم جنگ.جرات می خواد تجاوز به ایران ما
داعش خر کیه ..تکفیری کیلوی چند ..سپاه باید همشون رو له کنه که عبرت شه واسه اسراییل مضخرف ..
با یاری خداوند کارشونو یکسره میکنیم

اینا همون خوارج های زمانی امیرالمومنین هستن که یکبار دیگه سر بر آوردن باید با
تبعیت از مولایمان علی کارشونو دوباره یکسره

کنیم
واقعا مایه ابروریزیه.نوری مالکی چیکار میکنه؟من میدونستم الان خیلی از این سرکرده های داعش با تمام پررویی و خشونت میگن بعد از سوریه و عراق نوبت ایرانه.و واقعا هو تونستن این کار رو بکنن.نمیخام تخیلیش کنم ولی فکر میکنم این جنگ که از سوریه شروع شده جنگ آخرالزمانه و یکی از نشانه های ظهور.خدا کمکمون کنه.
تمام این تحولات خبر از یه چیز میده:
وارد فاز جدید نقشه آمریکا و متحدانش برای خاورمیانه جدید شدیم!
چین داره قدرتمند میشه پس برای جلوگیری از اون باید تمام نیروش و به شرق آسیا ببره تا از یکه تازی چینی ها در چند سال آینده جلوگیری کنه!
پس خاورمیانه که مرکز تولید انرژی باید در جنگ بمونه تا انرژی همواره ارزان ب دستشون برسه و همینجور که میبینید با ترسوندن اعراب پولهای باد آورده صرف خرید اسلحه بی مصرف بشه....
به همین سادگی!
ب قول نیچه همیشه بهشت آنجاست که درخت دانش سربرافراشته باشد!!!
حالا ما هی بگیم یارانه چی شد ؟
وقتی مردم ما میرن عربستان، پولشونو دو دستی تقدیم اونا میکنن، باید فکر این روزا رو هم میکردن. تا کی باید سطحی نگر و احساسی بود؟ کدام عقل سلیمی تقویت دشمن را می پذیرد؟؟!!
ای بابا خسته شدیم از بازیه این سیاست مدارها شما ها نمیتونید مثل بچه ادم زندگی کنین اه
هر روز یه عدد جدید در مورد تعداد جهادی ها در سوریه میدهند.توی سوریه بیش از صد هزار نفر جهادی هست
چرا صدا و سیما این مسائل را سانسور میکند
ما آماده ایم.
دوستان یک دوره سخت در انتظار شیعیان مظلوم هست برا سلامتی و ظهور حضرت ولی عصر (عج ) بسیار دعا کنید تا خدا گره از تک تک این مشکلات باز کند. گروه داعش از نسل عصر جاهلیت هستند بدترین موجودات عالم هستن خدا آنها را لعنت و عذاب ابدی بخشد.
34 سال پیش تمامی اربابان صدام بزرگتر ازاربابان داعش از همین فکرهای غلت توسرشان بود چکار کردن کجا را گرفتند... هم وطن یادمان باشد اینجا ایرانه
باید مراقب اوضاع داخلی باشیم !!!!
به نظرمن این گروه قصددارن اگه بتونن واردایران بشن وتاجای که میتونن ایرانم دچارناامنی کنن، اگه ایران به دولت عراق کمک کنه وازداخل عراق به این گروه ضربه بزنه بهتره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار