بازدید 4194

سیف از تغییرات ساختاری در اقتصاد ایران خبر داد

کد خبر: ۳۹۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 15 April 2014
رییس کل بانک مرکزی گفت: عمیقا معتقدیم در چند سال آینده شاهد تغییرات ساختاری مهمی در اقتصاد ایران خواهیم بود که براساس آن رشد اقتصادی باثبات و غیر تورمی که تمام مردم ایران، منطقه و دنیا را منتفع خواهد کرد را به همراه دارد.

به گزارش ایلنا، ولی الله سیف با شرکت در جلسه مشترک روسای کل بانک های مرکزی منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی که با حضور مدیرعامل صندوق بین الملی پول و به منظور تبادل نظر در خصوص چالش های موجود در منطقه تشکیل شده بود، افزود: باتوجه به تنوع منابع و ظرفیت های اقتصادی، ارزیابی ها و کمک های فنی صندوق بین المللی پول در حل چالش های مختلف موجود در این منطقه مفید است.

وی همچنین از تلاش های صندوق و مدیریت اجرایی آن نهاد در حمایت از کشورهای عرب در حال گذار جهت دستیابی به ثبات اقتصادی و تامین نیازهای اقتصادی تقدیر کرد.

وی همچنین سیاست های موردنظر رییس جمهوری برای دستیابی به ثبات اقتصادی کلان، افزایش رشد اقتصادی بالقوه و ایجاد فرصت های اشتغال را اعلام کرد.

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچنین در این جلسه به برنامه های در دست اقدام از جمله یکسان سازی نرخ ارز، اصلاحات بخش بودجه ای و اجرای مرحله دوم برنامه هدفمندی یارانه ها اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار