بازدید 2712
تفتیان:

کسب مدال در بازی‌های آسیایی نشدنی نیست

کد خبر: ۳۹۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ 15 April 2014
دونده سرعت ایران گفت: مدال گرفتن در بازی‌های آسیایی سخت است اما نشدنی نیست.

حسن تفتیان در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: هم اکنون در مجموعه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم. شرایط اردوها خوب است و امیدوارم همین روند تا آغاز بازی‌های آسیایی ادامه یابد. 

وی ادامه داد: خود را برای مسابقات اول فصل که قرار است یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار شود، آماده می‌کنم. پس از آن هم برای شرکت در رقابت‌های لیگ الماس راهی قطر می‌شوم. این اولین بار است که در لیگ الماس حضور پیدا می‌کنم. این رقابت‌ها میدان مهم و بزرگی برای دوندگان است و امیدوارم نتایج قابل قبولی بگیرم.

دونده سرعت ایران با یادآوری این موضوع که هدف اصلی‌ام بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی است، تاکید کرد: آمادگی خود را در این بازی‌ها به نمایش خواهم گذاشت تا بتوانم رکورد مناسبی ثبت کنم.

وی عنوان کرد: تمام اردوها و برنامه‌هایم برای موفقیت در بازی‌های آسیایی است. البته حضور در لیگ الماس هم علاوه بر اینکه باعث افزایش تجربه‌ام می‌شود، تدارک مناسبی هم برای بازی‌های مذکور خواهد بود.

تفتیان شرایط بدنی خود را مناسب دانست و گفت: اردوهای پیش از عید نوروز خیلی خوب بود. تمرینات بدنی مناسبی را در آن مقطع زمانی انجام دادیم اما مهمترین بخش تمرینات‌مان همین 5 ماه باقی مانده تا آغاز بازی‌ها است. امیدوارم در این مدت تمرینات به خیر و خوشی سپری شود تا نتایج خوبی در کره‌جنوبی کسب کنیم.

دونده سرعت ایران در خصوص شانس مدال‌آوری خود در بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: در 2 ماده شانس مدال دارم. مدال گرفتن در بازی‌های آسیایی سخت است اما نشدنی نیست. کسب مدال در بازی‌های آسیایی اردوها و تدارک خوب می‌خواهد. امیدوارم تا زمان بازی‌ها 2 اردوی تدارکاتی به خارج از کشور داشته باشیم تا با آمادگی خیلی بالا در اینچئون حاضر شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل