بازدید 2219

ماراتن بوستون تحت تدابیر شدید برگزار می شود

کد خبر: ۳۹۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 15 April 2014
مسابقات بین المللی دو ماراتن بوستون آمریکا تحت تدابیر شدید امنیتی دوشنبه اول اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، شبکه اسکای نیوز روز سه شنبه به نقل از شهردار بوستون اعلام کرد: اقدامات امنیتی شدید در جریان برگزاری مسابقات بین المللی دو ماراتن بوستون انجام می شود. 

مسوولان گردشگری و اقامت آمریکا توصیه کرده اند در هفته ای که قرار است مسابقات دو ماراتن بوستون برگزار شود، نیروهای پلیس به صورت گسترده حضور داشته باشند. 

براساس گزارش اسکای نیوز، مسابقات ماراتن بوستون قرار است روز 21 آوریل (یکم اردیبهشت ماه) و آیین یادبود کشته شدگان انفجار سال گذشته دو ماراتن بوستون، یک روز بعد با حضور «جو بایدن» معاون رییس جمهور آمریکا برگزار شود. 

«مارتن والش» شهردار بوستون در کنفرانس خبری تاکید کرد: ماراتن بوستون همچنان ادامه خواهد یافت و هدف ما این است که همه از این مسابقه لذت ببرند. 

وی افزود: شهرداری با همکاری سازمان حوادث غیرمترقبه آمریکا، اقدامات امنیتی شدیدی را برای حمایت از این مسابقه انجام خواهد داد. 

شهردار بوستون اظهار کرد: یکصد دوربین مدار بسته در بیش از 50 نقطه برای نظارت بر دو ماراتن بوستون در مسیر برگزاری این مسابقه نصب شده است. 

پیش از این نیز هویت دو برادر چچنی که انفجار دو ماراتن بوستون در سال گذشته را ترتیب داده بودند، از سوی دوربین های مدار بسته به دست آمد. 

در انفجار بمب در دو ماراتن بوستون در سال گذشته سه نفر کشته و 264 نفر مجروح شدند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی