بازدید 3333

عیادت سرپرست دانشگاه جندی شاپور از یک جانباز

کد خبر: ۳۹۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳ 14 April 2014
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه قائم مقام دانشگاه از جانباز پاسدار و رزمنده دفاع مقدس آقای سعادت عقبی عیادت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی ضمن تقدیر از رشادتهای جانباز پاسدار آقای سعادت عقبی در طول دوران دفاع مقدس برای ایشان از خداوند متعال سلامتی را مسئلت نمود.

دکتر ایدنی در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از رشادتها و جان بازی های جانبازان عزیز کشور تقدیر و تشکر و آنان را نمونه عینی شهدای زنده قلمداد نمود. ایشان در ادامه از فداکاریها و اخلاص جانباز پاسدار آقای سعادت عقبی یاد کرد و ادامه دادن راه ایشان و تمام شهدا و جانبازان بزرگوار میهن را رسالت و وظیفه ای خطیر بر دوش تمام مسئولان و ملت ایران دانست.همچنین در این دیدار دکتر ایدنی دستوراتی برای پیگیری درمان و تامین هزینه های دارو و تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز ایشان صادر نمود.

همچنین در این دیدار دکتر علی خدادادی، قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار داشت: رسالت مسئولان نظام زنده نگه داشتن یاد شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه است و یکی از اموری که بطور مستمر باید به آن پرداخت تفقد از خانواده شهدا و جانبازان است، نه اینکه شهدا و جانبازان نیاز به تفقد و دلجویی ما نیاز داشته باشند بلکه این ما هستیم که با این دیدارها میتوانیم زمینه ترویج روحیه ایثار و شهادت را که یکی از نیازهای اساسی فرهنگی جامعه امروز ماست فراهم سازیم.

همچین دکتر خدادادی دستور لازم در خصوص تامین پروتز پای جانباز سعادت عقبی توسط مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر را صادر نمود.

گفتنی است که در این مراسم حاج آقا جعفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حاج آقا موسوی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان، آقای صفات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، سردار اسحاقی، فرمانده کل نیروی انتظامی استان خوزستان و سرهنگ عبیداوی مسئول جامعه پزشکی استان خوزستان حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی