بازدید 3795
۴

قلعه‌نویی:ازتربیون دولت تهدیدمان می‌کنند

کد خبر: ۳۹۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶ 14 April 2014
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اگر ملی‌پوشان خود را در اختیار نداشته باشد، تعداد بازیکنانش 11 نفر نمی‌شوند، تاکید کرد که دیدار تیمش با الشباب عربستان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بازی مرگ زندگی است. وی همچنین گفت که افتخار می کند در مورد رقم قراردادش دروغ نگفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از دیدار با الشباب عربستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: لیگ تمام شد و دیدار با الشباب بازی مرگ و زندگی است. اگر 3 امتیاز این بازی را در عربستان بگیریم، به جدول بازگشته و صعود می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم هم اظهار کرد: از نظر بازیکنان نه الان بلکه در کل فصل مشکلات زیاد داشتیم. در این فصل تنها در بازی با الجزیره و فولاد هیچوقت از تمام نفرات استفاده کردیم و در سایر بازی‌ها به ترکیب 11 بازیکن ایده‌آل خود نرسیدیم. البته در فصل لیگ قهرمانان آسیا هم این مشکل را داشتیم، هرچند در دو بازی رفت و برگشت با بوریرام، همه نفرات را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در این فصل فراز و نشیب زیادی داشت، یادآور شد: امروز فهرست نفرات تیم را به خبرنگاران نشان دادم و دیدید اگر نفرات ملی‌پوش خود را به عربستان نبریم، 11 نفر هم نمی‌شویم. ما از فدراسیون خواستیم با AFC نامه نگاری کند و به آنها بگوید که استقلال به عربستان نمی‌آید.

وی در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: اگر در بازی با تیم‌های بزرگ دنیا شکست بخوریم، زیاد مساله‌ای نیست اما مردم از شکست برابر تیم‌های عربی خیل ناراحت می‌شوند، خصوصا اینکه با نداشتن بازیکن به آنجا برویم و 4-5 گل هم بخوریم. من حرف حرف بدی نزدو و تنها گفتم اجازه بدهید ما با نفرات‌مان در این بازی‌ها به میدان رفته تا با شکست سنگین نخوردن در مسابقات آسیایی، غرور ملی شکسته نشود.

قلعه‌نویی در ادامه به انتقاد از حسینی پرداخت و تاکید کرد: من از ایشان تعجب می‌کنم که ما را تهدید کرده است. موقع رای گیری همین آقایان می‌گویند فدراسیون دولتی نیست و نباید دولت در انتخابات دخالت نکند اما امروز از تریبون دولت ما را تهدید می‌کنید، آنهم از ستاد جام جهانی.

وی با اشاره به اینکه زشت است در عربستان نیمکت استقلال را نشان دهند که خالی از بازیکن است، در ادامه یادآور شد: من اعتقاد دارم این اردو می‌توانست 10 روز دیگر برگزار شود و اجازه دهند تیم‌ها در مرحله مقدماتی به میدان بروند زیرا پس از آن 50 روز فاصله تا آغاز جام جهانی وجود دارد. این نظر من است و هیچ مشکلی را هم پیش نمی‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اینجا اولین کشوری است که اردوی تیم ملی آن شروع می‌شود زیرا فینال لیگ قهرمانان اروپا روز 23 اردیبهشت‌ماه و فینال جام حذفی انگلستان 27 همان ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مربی ام صلال که ترک تبار هم هست اعلام کرده اگر منتظری به اردوی تیم ملی برود، استعفا می‌کند. من هم از اول گفتم بهتر است با مربیان تیم ملی تعامل کنیم و اگر در عربستان پیروز شدیم و 4 روز بعد با الریان بازی خواهیم کرد و پس از آن ملی‌پوشان را به کی‌روش می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با بیان اینکه چهار بازیکن تیمش را بخاطر مصدومیت در اختیار ندارد، یادآور شد: سیاوش اکبرپور، مجید غلام‌نژاد، مهدی نظری و احمد جمشیدیان بخاطر مصدومیت در بازی برابر الشباب حضور ندارند. همچنین ساموئل هم در این بازی محروم است و به این ترتیب تعداد غایبان ما به عدد پنج می رسد.

وی با بیان اینکه خودش نیز تنها 15 روز برای آماده‌سازی استقلال برای حضور در لیگ سیزدهم وقت داشت، افزود: اگر چهار بازیکن ملی‌پوش ما هم حضور نداشته باشند، در مجموع کل بازیکنان ما هشت نفر می‌شوند. آیا به نظر شما می‌شود برابر الشباب هشت نفره بازی کرد؟ حرف ما در برابر حرف فدراسیون منطقی است.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: احتمال دارد در بازی ما با الشباب هر نتیجه ای رقم بخورد ولی ما باید با موجودی کامل خود در این مسابقه حاضر شویم. حالا اگر ما به برگزاری اردوهای تیم ملی به آرژانتین با نتیجه 2 بر صفر یا سه بر صفر ببازیم اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی اگر ما در آسیا پنج گل بخوریم و از مسابقات کنار برویم آنوقت همه به ما انتقاد می‌کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، مبنی بر اولتیماتوم نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش به باشگاه‌ها برای در اختیار قرار دادن ملی پوشانشان به تیم ملی اظهار کرد: من از نگاه فنی و کلی صحبت‌هایم را مطرح کردم و درباره سجادی باید مدیریت باشگاه جواب بدهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بحث شفاف سازی قراردادهای فوتبالیست‌ها که این روزها جنجال زیادی برپا کرده است، گفت: اول از همه باید بگویم من تنها کسی بودم که جلوی قانون سقف قراردادها ایستادم. من به خودم افتخار می‌کنم که آن موقع در مورد قراردادم دروغ نگفتم.

وی ادامه داد: الان هم معتقدم این شفاف‌سازی منطقی نیست. کجای دنیا چنین کاری می‌کنند؟ منتشر کردن قراردادها دردی از فوتبال ایران دوا نمی‌کند. ما مشکلات زیادی در فوتبال داریم به عنوان مثال چرا به زیرساخت‌ها، خدمات و منابع مالی ورود نمی‌کنند. اینها را درست کنند، فوتبال خودش درست می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب مجید صالح مربی استقلال دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی گفت: من به صالح تبریک می‌گویم. او از همکاران خوب من بود و امیدوارم که در تیم ملی موفق باشد.

قلعه نویی در حالی که به نظر می‌رسید از حضور صالح در تیم ملی ناراحت است، درباره اینکه آیا مجید صالح با او برای حضور در تیم ملی مشورت کرده است یا خیر؟، تاکید کرد: من هم صبح امروز این خبر را شنیدم. صالح به من زنگ زد و من هم به او تبریک گفتم. البته پیش از این هم این موضوع اعلام شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهم این هست که جلوی عرب ها سرشکسته نشویم.
همین.
باخت با باخت چه فرقی میکنه ! من که میگم نره تا 3بر صفر اعلام بشه .بگه هواپیما خراب شد .تمام
كدوم تهديد انگار روي دخل و خرجتون دست گذاشتن سرو صداتون درامده مثل علي دايي و....
ميليارد ميليارد پول ميگيردي هميشه هم از اخر اوليد
امیر جان اقای وزیر فرمودند مردم از فوتبالیستها متنفر شدند در حالیکه اگر منظور از مردم ما هستیم باید بگویم مردم از دخالتهای بی جای سیاسیون در این تنها دلخوشی و سرگرمی خود یعنی فوتبال متنفرند اقای وزیر لطفا عطای این فوتبال هزینه دار را به لقایش ببخش و تیمها را سریعا به بخش خصوصی واگذار کن شما اقای وزیر برای دور بعد رای لازم ندارین؟یادتون باشه ها سرخ و ابی ها این کم لطفی ها را فراموش نمیکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل