بازدید 2384
فرح رکورد انگلیس را شکست

کیپسانگ ماراتن لندن را برد

کد خبر: ۳۹۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 14 April 2014
مسابقه دوی ماراتن لندن در حالی یکشنبه با قهرمانی دوندگانی از کنیا به پایان رسید که که مو فرح قهرمان المپیکی انگلیس در نخستین حضورش در این مسابقه موفق به ثبت رکوردی تازه شد.

به گزارش یورو اسپورت، در این مسابقه ویلسون کیپسانگ از کنیا به عنوان قهرمانی دست یافت. اما مو فرح دارنده عناوین قهرمانی دوی 5 و 10 هزار متر جهان و المپیک با چهار دقیقه اختلاف نسبت به نفر اول، هشتم شد. 

کیپسانگ رکوردار ماراتن جهان موفق شد پس از دو ساعت و 4 دقیقه و 29 ثانیه از خط پایان عبور کند در حالیکه استانلی بیوات هموطن او با 26 ثانیه اختلاف دوم شد و سگای کبده از اتیوپی در جایگاه سوم ایستاد.

وی که در ماراتن 2012 لندن نیز به قهرمانی رسیده بود اما در ماراتن المپیک لندن در همان سال به مدال برنز بسنده کرد، پس از پایان مسابقه گفت: دوندگان خیلی زود سرعت گرفتند و من مجبور شدم خودم را جلو بکشم. در کیلومتر 31 بود که تصمیم گرفتم سرعتم را بیشتر کنم.

فرح نیز که موفق شد با زمان 2 ساعت و 8 دقیقه و 21 ثانیه برای نخستین بار از سال 1985 رکورد انگلیس را در ماراتن لندن بهبود بخشد، گفت: مسابقه خیلی سختی بود. واقعا نمی دانستم چه چیزی در انتظارم خواهد بود. تمریناتم را خوب انجام داده بودم. جمعیت هم با تشویق هایشان واقعا کمکم کردند. 

در ماراتن زنان لندن نیز ادنا کیپلاگات دیگر دونده کنیایی عنوان نخست را به خود اختصاص داد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار