بازدید 2397

برتری پر گل اینترمیلان برابر سامپدوریا

کد خبر: ۳۹۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 14 April 2014
تیم فوتبال اینترمیلان درادامه رقابت های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا و درهفته ای که در شش بازی 29 گل از خط دروازه ها گذشت با نتیجه پر گل 4 بر صفر سامپدوریا را مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا؛برای تیم اینتر میلان دراین بازی مائورو ایکاردی دردقایق 13 و 63 ،والتر ساموئل دردقیقه 60 و رودریگو پالاسیو دردقیقه 79 گلزنی کردند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

همچنین در این دیداربرای تیم سامپدوریا ماکسی لوپزیک پنالتی را از دست داد و ادر دیگر بازیکن این تیم با دریافت دومین کارت زرد دردقیقه 20 اززمین بازی اخراج شد.

تیم اینترمیلان که هدایت آن را والتر ماتزاری برعهده دارد با کسب هر سه امتیاز این بازی 53 امتیازی شد ودررده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

درسایر دیدار های همزمان این نتایج بدست آمد:

**لیورنو 2 کیه وو 4

گل ها:لوکا سیلیگاردی دردقیقه 4 ، پائولینو دردقیقه 34 از روی نقطه پنالتی برای لیورنو و آلبرتو پلوشی دردقایق 9و 45 و دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی و شریل سریو دردقیقه 23 برای کیه وو.

**ورونا 3 فیورنتینا 5 

گل ها: جاکویا سالا دردقیقه 14 و لوکاتونی دردقیقه 73 (نقطه پنالتی )و خوان مانوئل ایتوریه دردقیقه 90 برای ورونا و خوان کود لادو 31 ،آلبرتو آکیو لانی دردقایق 44، 86، والرو دردقیقه 63 و آلساندرو ماتری دردقیقه 83 از روی نقطه پنالتی برای فیورنتینا. 

**ناپولی 4 لاتزیو 2 

گل ها:گونزالو هیگواین دردقیقه 49 (نقطه پنالتی) ، 67 و 90 دریس مارتینز دردقیقه 41 برای ناپولی و سناد لولیچ دردقیقه 21 و اوژنی اونازی دردقیقه 82 برای لاتزیو.

** تورینو 2 جنوا یک 

گل ها:آلیسیوسرکی وسیرو ایمونیل دردقایق 90 و 91 باری تیم تورینو و آلبرتو جیلاردینو دردقیقه 85 برای تیم جنوا. 

پیش ازاین بازی ها تیم بولونیا با نتیجه تساوی یک بریک برابر تیم پارما متوقف شد.

در آغاز این هفته و شب گذشته نیزساسولو برابر کالیاری به نتیجه تساوی یک بریک دست یافت و آ.اس رم با نتیجه 3 بر یک از سد آتالانتا گذشت.

درآخرین دیدار امروز تیم آ.ث میلان برابرکاتانیا قرارمی گیرد و درآخرین دیدار این هفته تیم یوونتوس به دیداراودینزه می رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی