بازدید 47811

روایت وزیر اطلاعات سابق از جدال با احمدی‌نژاد

«وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به سران فتنه و ظلمی که در حق مردم کردند، این نکته را یادآور شدند که در دفتر یکی از این افراد جزوه ای پیدا شد که با ادبیات حزب توده نوشته شده بود و مشخص شد که از طرف آن ها خوراک فکری می گرفته است. مقام معظم رهبری در حق سران فتنه خیلی مدارا کردند اما به کارهای اشتباه خود ادامه دادند.»
کد خبر: ۳۹۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱ 13 April 2014
ماجرای جدال وزیراطلاعات سابق با محمود احمدی نژاد آنقدر مهم بود که رییس جمهور وقت را یازده روز خانه نشین کرد.

به گزارش آریا ، از آن ماجرای قهر یازده روز هزار و یک روایت وجود دارد ؛ از حرف های آیت الله جنتی به محمود احمدی نژاد تا پیغام ها و مذاکرات محرمانه دیگر.

آن ماجرا با بستنی هایی که عزت الله ضرغامی به هیات دولت برد تمام شد . احمدی نژاد با صفی از چند جوان ملبس به لباس فرم و گل به دست به ساختمان پاستور بازگشت. حالا او از انقلابی بودن و چیزهای دیگر  سخن می گفت . حامیانش می گفتند هر چه بوده شایعه بوده و او اصلا قهر نکرده بود و منتقدانش از جمله اصولگرایان دیگر تاب دیدینش را نداشتند .

از آن ماجرا زمان زیادی گذشت اما داستان همچنان داغ و پر ماجراست با هزار نکته نگفته و محرمانه .

حالا در جدید ترین تحول یک سایت احمدی نژادی به نقل از مصلحی زوایای دیگری از این ماجرا را نقل کرده است .

آریا این بخش از سخنان وزیر اطلاعات سابق را به نقل ازمسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد بازنشر می کند :

* «آقای مصلحی در رابطه با بحث ولایت کفار و ولایت الله صحبت کردند و بر این نکته تاکید شد که ولایت غیر از خدا به جایی نمی رسد. یکی از ویژگی های حضرت زهرا س برملا ساختن چهره نفاق بود و بسیاری از قضایای مختلف انقلاب نیز مربوط به نفاق است.»

* «آقای مصلحی توضیح دادند که رابطه ما با آقای احمدی نژاد از قدیم دوستانه بوده است و مسائل کاری پیش آمد که بنده چون طبق تکلیف عمل کرده بودم از تغییراتی که در وزارت اطلاعات انجام شد کوتاه نیامدم. بنده یک نفر را تغییر دادم و با مخالفت آقای احمدی نژاد مواجه شدم. اختلالاتی پیش آمد و بعد هم رهبر معظم انقلاب حکم کردند که بنده در وزارت بمانم. الان هم پیش از عید با آقای احمدی نژاد دیدار داشتم و کلی صحبت کردیم. آقای احمدی نژاد ویژگی های ممتازی داشتند. دولت نهم و دهم یک گروه بچه های مذهبی و انقلابی را در کشور پرورش داد و این از نقاط قوت این دو دولت است.»

*«ایشان به تحریم های داخلی اشاره کردند که بیشترین فشار را بر ما وارد کرده است چه در دوران دفاع مقدس و چه حالا. آقای مصلحی با تاکید بر کار علمی برای برون رفت از مشکل فعلی گفت ببینید با اینکه مسئله نرخ ارز و سکه حل شد ولی بازهم گرانی ها ادامه دارد. مشکل اینجاست که تولید ملی را به خارج از کشور صادر کرده اند و سود حاصله را در بیرون از ایران سرمایه گذاری می کنند. باید جلوی اینطور مسائل گرفته شود. همچنین درباره توافقنامه ژنو گفتند نباید از دشمن بترسیم. معنای نرمش قهرمانانه این است که آنها را مدیریت کنیم»

*«وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به سران فتنه و ظلمی که در حق مردم کردند، این نکته را یادآور شدند که در دفتر یکی از این افراد جزوه ای پیدا شد که با ادبیات حزب توده نوشته شده بود و مشخص شد که از طرف آن ها خوراک فکری می گرفته است. مقام معظم رهبری در حق سران فتنه خیلی مدارا کردند اما به کارهای اشتباه خود ادامه دادند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها