بازدید 12677
لیگ برتر فوتبال انگلستان؛

لیورپولی‌ها به شکستن طلسم ۲۴ ساله‌شان نزدیک شدند

سرخپوشان لیورپولی عصر امروز و در دیگ جوشان آنفیلد، میزبان آبی‌پوشان منچستر‌سیتی بودند و در یک دیدار حساس و شش امتیازی سرانجام موفق شدند با نتیجه ۳-۲ از سد حریف سرسخت خود بگذرند تا همچنان به قهرمانی این تیم پس از ۲۴ سال امیدوار شوند.
کد خبر: ۳۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ 13 April 2014
پخش مستقیم فوتبال؛ لیور پول و منچستر سیتیسرخپوشان لیورپولی عصر امروز و در دیگ جوشان آنفیلد، میزبان آبی‌پوشان منچستر‌سیتی بودند و در یک دیدار حساس و شش امتیازی سرانجام موفق شدند با نتیجه ۳-۲ از سد حریف سرسخت خود بگذرند تا همچنان به قهرمانی این تیم پس از ۲۴ سال امیدوار شوند.

به گزارش «تابناک»، لیورپولی‌ها که از سال ۱۹۹۰ به بعد نتوانسته‌اند در لیگ به مقام قهرمانی برسند با امید فراوانی برای شکستن این طلسم به مصاف سیتی رفتند و برای رسیدن به این مهم، راهی جز قربانی‌کردن آبی‌پوشان شهر منچستر نداشتند.

مردان «براندن راجرز» با شکست منچسترسیتی در بازی امروز اختلاف خود را با این تیم به هفت رساندند که البته حاشیه امنیت خوبی برای این تیم تا پایان فصل به شمار می‌رود. این در حالی است که منچستری‌ها با دو بازی کمتر از حریف خود، پیش از این بازی با چهار امتیاز کمتر از لیورپول در رده سوم جدول پس از لیورپول و چلسی قرار دارد.

هیجان بازی امروز وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم «سوارز» برای رسیدن به رکورد «آلن شیرر» و «کریستیانو رونالدو» یعنی رکورد ۳۱ گل در ۳۸بازی در یک فصل لیگ بر‌تر، تنها به سه‌ گل دیگر نیاز دارد و مسلما برای شکستنش به هر دری می‌زند و این از هر نظر به‌ نفع قرمزپوشان آنفیلد است؛ هرچند او امروز در این مهم موفق نبود و حتی چندین و چند شیرجه‌ای هم که برای گرفتن پنالتی در محوطه جریمه سیتی زد به مورد توجه داور قرار نگرفت. خبر بد‌تر برای سوآرز اما این بود که او با دریافت کارت زرد در دقایق ابتدایی این بازی، با دریافت پنج کارت زرد بازی بعدی لیورپول برابر نوریچ را از دست داد؛ آن هم نوریچی که او سابقه هت تریک برابر آن را داشت و امید زیادی به کلزنی در آن بازی داشت.

لیورپولی‌ها به شکستن طلسم 24 ساله‌شان نزدیک شدند

کاربران تابناک امروز مستقیم این بازی را از طریق سایت پیگیری کردند.

لیگ برتر انگلستان
13 آوریل 2013- 24 فروردین 1393
هفته سی‌و چهارم – ورزشگاه آنفیلد

ترکیب لیورپول:

سیمون میلیونه، گلن جانسون، مارتین اشکرتل، مامادو ساخو، جان فلانگن، استیون جرالد، جوردن هندرسون، فیلیپه کوتینهو، رحیم استرلینگ، لوئیز سوآرز، دنیل استوریج.

سرمربی: برندن راجرز

ترکیب منچستر سیتی:

جو هارت، ونسنت کمپانی، مارتین دمیکلیس، پابلو زابلتا، کلیشی، سمیر نصری، داوید سیلوا، یحیی توره، خسوس ناواس، فرناندینهو، ادین ژکو.
سرمربی: مانوئل پلگرینی

پخش مستقیم فوتبال؛ لیور پول و منچستر سیتی

گزارش بازی:

00:00  به دلیل سالگرد فاجعه هیلزبورو برای شروع بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلستان هفت دقیقه تأخیر در نظر گرفته شده که این بازی هم با سکوت ابتدای بازی به احترام جانباختگان این فاجعه آغاز شد.

05:00  با خطای لوئیز سوآرز روی پای دمیکلیس، کلاتنبرگ داور بازی در همین آغاز بازی آقای گل لیگ جزیره را با کارت زرد جریمه می‌کند که به این ترتیب سوآرز بازی هفته بعد با نوریچ را که سابقه هت تریک برابر آن را داشته را از دست داد.

06:00  رحیم استرلیگ روی پاس زیبای لوئیز سوآرز و با یک حرکت دیدنی نخستین گل بازی و هفتمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

لیورپولی‌ها به شکستن طلسم 24 ساله‌شان نزدیک شدند

08:00  ضربه کرنر زیبای استیون جرالد در موقعیتی مناسب از روس سر ساخو گذشت تا این بازیکن تیم لیورپول موقعیت مناسبی را از دست بدهد.

11:00  حرکت خوب هندرسون از سمت چپ لیورپول می‌توانست استوریج را در موقعیت گلزنی قرار دهد که ناواس با هشیاری توپ را از محوطه جریمه دور کرد.

14:00 ضربه یحیی توره که از پشت محوطه جریمه زده شد و با اختلاف زیاد از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت, تنها موقعیت تیم آبی‌پوش منچستری در پانزده دقیقه نخست بازی بود. یحیی توره پس از زدن این ضربه دچار مصدومیت شد.

15:00  حرکت رحیم استرلیگ از سمت راست و ارسال زیبای او به دهانه دروازه سیتی با ضربه نه‌ چندان دقیق استوریج همراه شد تا یکی از موقعیت‌های دیدنی لیورپول هم به نتیجه نرسد.

18:00  سرانجام یحیی توره پس از چند دقیقه لنگیدن در زمین، جای خود را خاوی گارسیای اسپانیایی داد. یحیی توره با به ثمر رساندن هجده گل در این فصل بهترین گلزن سیتی در این فصل بود.

26:00  جوهارت به زیبایی ضربه سر دیدنی کاپیتان استیون جرالد را که از روی نقطه پنالتی زده شد، از روی خط دروازه بیرون کشید.

27:00  ثانیه‌هایی از واکنش زیبای جوهارت نگذشته بود که روی کرنر ارسالی جرالد اشکرتل با یک ضربه سر دروازه سیتی را باز کرد.

لیورپولی‌ها به شکستن طلسم 24 ساله‌شان نزدیک شدند

41:00  کوتینو با یک توپ ربایی زیبا از بازیکن‌های سیتی در حالی که می‌توانست با یک پاس سوآرز یا استوریج را صاحب توپ کند با خودخواهی ضربه‌ای را راهی دروازه هارت کرد که با فاصله اندکی به بیرون رفت.

45:00+01 ضربه بازیکن برزیلی سیتی، فرناندینهو، با واکنش زیبای میلیونه دفع شد.

پایان نیمه نخست با برتری دو بر صفر لیورپول

50:00  خسوس ناواس جای خود را به جیمز میلنر در ترکیب سیتی می‌دهد.

52:00  حرکت فریبنده لوئیز سوآرز می‌توانست موجب دریافت کارت زرد دوم و اخراج او شود که شاید کلاتنبرگ، داور بازی تحت تأثیر جو ورزشگاه نتوانست این کار را انجام دهد و سوآرز در زمین ماند.

57:00  روی یک حرکت تیمی خوب از سوی بازیکنان سیتی و روی پاس بازیکن تعویضی، جیمز میلنر، داوید سیلوا نخستین گل سیتی را به ثمر رساند تا سیتی به ادامه بازی امیدوار شود.

60:00 روی یک حرکت انفجاری از سمت راست خط دفاعی لیورپول و روی پاس خوب داوید سلیوا، ژکو می‌توانست گل تساوی سیتی را به ثمر برساند که توپ به پای او نرسید تا یک موقعیت خوب برای سیتی از بین برود.

62:00 یک گل به خودی آنفیلد را در سکوت فرو برد. روی همکاری نصری و سلیوا ضربه مهاجم اسپانیایی سیتی با برخورد به پای چند تن سرانجام با ضربه گلن جانسون وارد دروازه لیورپول شد تا مدافع شماره 2 سرخپوشان با یک گل به خودی بازی را به تساوی بکشاند.

66:00  نخستین تعویض لیورپول در دقیقه 66 به این صورت اتفاق افتاد که جو آلن به‌ جای استوریج به میدان آمد.

68:00  سرانجام آگوئرو  به زمین آمد. ستاره آرژانتینی سیتی به‌ جای آدرین ژکوی بوسنیایی وارد زمین شد تا سیتی هر سه تعویض خود را انجام داده باشد.

72:00 سوآرز برای لیورپول یک گل در موقعیت آفساید به ثمر می‌رساند.

74:00  پاس زیبای آگوئرو به سیلوا نرسید، وگرنه مهاجم تیم سیتی می‌توانست گل برتری را در آنفیلد به ثمر برساند.

78:00  روی اشتباه ونسنت کمپانی توپ در محوطه جریمه جلو پای کوتینهو قرار گرفت و او با یک ضربه سر ضرب و غافل‌گیرکننده دروازه سیتی را باز کرد.

82:00 ضربه سر دمیکلیس که در محوطه جریمه توسط دروازه‌بان لیورپول جمع شد.

89:00  ویکتور موزس، بازیکن جوان و نیجریه‌ای لیورپول به عنوان جای کوتینهو، زننده گل پیروزی بخش لیورپول را در زمین گرفت.

90:00+3 جوردن هندرسن، بازیکن تیم لیورپول به دلیل تکل خشن با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

پایان بازی با برتری سه بر دو لیورپول مقابل سیتی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
عادل فردوسی پور داره خود کشی می کنه واسه لیورپول
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ارزشش رو داره.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
لیورپول تنها تیم انگلیسیه که از قدیمها سبک بازیش را دوست داشتم ....... سالها تنها تیم تکنیکی لیگ برتر انگلیس بوده
با پخش بازی های خارجی در رسانه ملی (صد البته که مردم ما نباید بهشون اهمیتی بدهند) الکی پول ملت رو به جیب بیگانگان نریزید، بدید چهارتا هنرمند داخلی یا چهارتا ورزشگاه داخلی بسازید که مردم خودمون ازش منتفع بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
صدا و سیما که پولی بابت پخش این بازیها نمیده در نسخه های خرید قانونی صدای گزارشگر وجود نداره اما در تمام بازیهای پخش شده صدای گزارشگر انگلیسی موجوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اتفاقا 90% پخش زنده های صدا و سیما خریداری شده هست و خیلی از مردم هم از این خریدها رضایت دارن ... هر چیزی جای خودش را داره . البته که پول فعالیتهای داخلی هم باید فراهم بشه ولی نه به قیمت کم کردن یا قطع بودجه جاهای دیگه !
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اولا - فوتبال ها رو برای شما نشون نمیدن... برای کسایی که علاقه دارن که توی مملکت تعدادشون فوق العه بالاست و اتفاقا خیلی هم اهمیت میدن.

نهایتا شما از یه چیزی خوشت نمیاد تگاه نکن...

دوما - صدا سیما این برنامه ها رو پول نمیده و بطور غیر قانونی پخش میکنه که دوست عزیزمون اشاره کردن.
مرگ بر انگلیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگر تونستی یک بار به جای جمله مرگ بر فلان .بگی زنده باد ایران ؟
احمد
| - |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
میخواهی چی رو ثابت کنی . از دهان مسلمان این جور چیزها نباید دربیاد اگر طرف بد است تنها راهش بی محلی است
به امید قهرمانی تیم ریشه دار لیورپول و غلبه این تیم بر میلیاردرهای روس و عرب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به امید قدرت گرفتن دوباره سه قطبی منچستر- لیورپول-ارسنال و پایان تیم های نفتی مثل چلسی و سیتی که از راه پول نفت و اختلاس به اینجا رسیدن
فقط میلان! سلام به همه ی میلانیهای عزیز!حتما ازنتایج این فصل داغونید.به امید بازگشت امپراطوری میلان به فوتبال اروپا
واقعا خنده داره که واسه دیدن بازی چهارتا خارجی که هیچ نفعی براتون نداره خودتونو میکشید. منفی ها به ناشناس دوم نشون میده که عرق ملی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دوست عزیز شما مختارید هرجور که مایلید زندگی کنید اما لطفا برای دیگران تعیین تکلیف نکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
لابد بازیکن های بی غیرت ایرانی عرق ملی دارن ؟؟

میلیاردی میگیرن میرن تو زمین راه میرن !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
همین مونده که معیار غیرت ملی مردم بشه یک دیدگاه غیر کارشناسانه و سطحی ..... در ضمن کی گفته که دیدن 4 تا خارجی نفعی نداره ؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
احیانا نفر دوم خود شما نیستی ؟؟ منفی ها بدجور حالتو گرفته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
نه بیاییم بازیای بی کیفیت ایرانو نگاه کنیم!
امسال سال قرمزهاست :
قرمزهای آنفیلد
قرمزهای اهواز
قرمزهای تهران
قرمزهای تبریز
خدایا شکرت ما که خیلی خوشحالیم
درووووووود
جونم لیورپول...
ما خارجی بازا به کامنت های شبه ملی افراطی ترتیب اثر نمیدیم خودشونو خسته نکنن
تماشای فوتبال لیگ برتر انگلیس و خصوصا لیورپول آدمو مطمئن میکنه بازیکنای ما فقط توپ بازی میکنن نه وتبال
فقط ليورپول...
فقط اعدام!!!
فقط اعدام!!!
تيم منچسترسيتي به لطف دلارهاي نفتي شيوخ عرب و تيم چلسي با استفاده از مافياي روسي از تيمهاي ضعيف و پايين جدول به تيمهاي مدعي ليگ برتر تبديل شده اند.
عادل فردوسي پور هيچكدام از بازيهاي ليگ برتر را گزارش نميكند مگر اينكه يك طرفش ليورپول باشد آنهم شديدا" مشخص ميكند كه ليورپولي محض و دشمن آرسنال و چلسي و.. ميباشد.
عادل فردوسي پور هيچكدام از بازيهاي ليگ برتر را گزارش نميكند مگر اينكه يك طرفش ليورپول باشد آنهم شديدا" مشخص ميكند كه ليورپولي محض و دشمن آرسنال و چلسي و.. ميباشد.
زنده باد لیورپول دوست داشتنی
تابناک با سوارز مشکل داری/؟
سوارز 5 کارته شد ولی محروم نشد. قوانین انگلیس متفاوته...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل