بازدید 2339
هفته سی‌‌ام بوندس‌لیگا

شکست یاران داوری مقابل فرایبورگ

کد خبر: ۳۹۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱ 12 April 2014
تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در دیداری خارج از خانه در حالی مقابل فرایبورگ تن به شکست داد که مدافعان شیرهای زرد با اشتباهات خود شکست این تیم را رقم زدند.

به گزارش تسنیم، هفته سی‌‌ام لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها اینتراخت برانشوایگ در دیداری خارج از خانه میهمان فرایبورگ بود. شیرهای زرد که در هفته‌های پایانی برای بقا در سطح اول فوتبال آلمان می‌جنگند در این بازی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست دادند.

دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشوایگ در این بازی مسئول محافظت از دروازه شیرهای زرد بود ولی روی اشتباه مدافعان خودی 2 بار دروازه‌اش باز شد. برای فرایبورگ در دیدار دمیر ورانکیچ (8 - گل به خودی) و یولیان شوستر (48) گلزنی کردند. شاگردان تورستن لیبرکنشت با این شکست 25 امتیازی باقی ماندند و همچنان در مکان آخر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا هستند. فرایبورگ هم با 32 امتیاز در رده چهاردهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورسیا مونشن‌گلادباخ یک - اشتوتگارت یک
هانوفر2 - هامبورگ یک
ماینتس 3 - وردربرمن صفر
ولفسبورگ 4 - نورنبرگ یک
در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 21 امشب 2 تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ به مصاف هم می‌روند.
پرونده هفته سی‌‌ام بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با 2 دیدار بسته می‌شود:
بایرلورکوزن - هرتابرلین
هوفنهایم - آگزبورگ
در حال حاضر بایرن مونیخ، قهرمان فصل جاری بوندس‌لیگا با 78 امتیاز صدرنشین است. بورسیا دورتموند با 58 امتیاز (تفاضل گل 32+) در جایگاه دوم قرار دارد و شالکه با 58 امتیاز (تفاضل گل 18+) در رده سوم ایستاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس