بازدید 8063

هر ثانیه 25 هزار ورود به سایت "رفاهی"

کد خبر: ۳۹۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸ 10 April 2014
طبق آمار منتشره سرپرستان خانواری که آخرین رقم شماره سمت راست کد ملی آنان یک است با تعداد 4 میلیون نفر رکوددار بالاترین تعداد سرپرستان خانوار در بین کدهای نه‌گانه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نرگس نجفی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان این مطلب گفت: در هر ثانیه 25 هزار نفر برای ثبت ‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها وارد سایت Refahi.ir می‌شوند.
 
وی افزود: در رابطه با اختلال در ارسال پیامک به ثبت‌نام‌کنندگان فاز دوم هدفمندی بارانه‌ها باید بگویم این موضوع مربوط به بالابودن حجم ورود کاربران به سامانه Refahi.ir برای ثبت‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است که به مرور در حال رفع شدن است.
 
وی در مورد بحث خرید و فروش کاغذی فرم‌های مربوط به ثبت نام در  فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: ثبت‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کاملا اینترنتی بوده لذا افرادی که به هر دلیل با مراجعه به درگاه های مربوط به ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها فرم دیافت و تکمیل نموده‌اند باید مطمئن شوند که آن مرجع مربوطه حتما ثبت نام آنها را به صورت اینترنتی انجام بدهد چراکه عدم انجام ثبت‌نام انترنتی به معنی انصراف از دریافت یارانه محسوب می‌شود.
 
نجفی با بیان آنکه بیشترین حجم مخاطبان طی امروز 4 میلیون نفر بوده است تصریح کرد: این میزان مخاطب در بقیه روزها 2 میلیون نفر بوده است.
 
وی تصریح کرد: علت زودتر آغاز شدن ثبت‌نام از متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها یک است مربوط به بالا بودن تعداد سرپر ستان خانوار در این کد بوده و دلیل دیگری ندارد به همین علت ثبت‌نام آنها از ساعت 22 آغاز شده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا درگاه‌ها سامانه Refahi. ir دارای مشخصه معین برای جلوگیری از سوءاستفاده  کلاهبرداران اینترنتی است یا خیر عنوان کرد: سامانه Refahi.ir هیچگونه مشخصه تأییدکننده اصل بودن سامانه را ندارد اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها به منظور جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی هماهنگی‌های لازم را در این رابطه با وزارت ارتباطات به مرحله اجرا گذاشته است.
 
 وی در خصوص امکان بروز مشکل درگاه‌های ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: درحال حاضر هیچگونه مشکلی در سامانه Refahi ir وجود ندارد و  سازمان هدفمندی یارانه‌ها  لحظه به لحظه در حال رصد کردن درگاه‌های ثبت‌نام سامانه  Refahi ir است تا هر گونه اشکال را به موقع مرتفع کند.
 
وی در مورد ثبت آخرین تغییرات اطلاعات خانوارها گفت: همان طور که طی چند روز گذشته هم بارها گفته شده آخرین تغییرات اطلاعات خانوارها مربوط به 22 اسفند ماه سال 92 بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران است و در حال حاضر ثبت هرگونه تغییرات خانوار در سامان ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها امکان‌پذیر نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل