بازدید 2276

مکوندي: با يک کار جمعي صعود کرديم

کد خبر: ۳۹۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲ 09 April 2014
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان مي‌گويد صعود تيمش به ليگ برتر حاصل يک کار جمعي بوده است.

بهروز مکوندي در رابطه با ديدار پاياني تيمش برابر آلومينيوم هرمزگان اظهار‌ کرد: بازيکنانم مقابل آلومينيوم بسيار خوب بازي کردند و انتظارمان هم کمتر از اين نبود.

به نقل از ايسنا، وي ادامه‌داد: باتوجه به کسر امتيازي که از تيم ما شده بود، شرايط خاصي داشتيم و نمي‌توانستيم ريسک کنيم و دنبال اين بوديم که با پيروزي در اين بازي صعودمان را به ليگ برتر قطعي کنيم و خط بطلاني هم بر تمام اما و اگرها بکشيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: خوشبختانه بازيکنانم در اين ديدار باتوجه به گرمي هواي بندرعباس تلاش مضاعفي داشتند و بيش از حد تلاش کردند که من از آن ها تشکر مي‌کنم.

وي بيان‌کرد: ما توانستيم با ارايه يک بازي خوب، نتيجه خوبي را کسب کنيم و به ليگ برتر صعود کنيم. اکنون هم ديگر چه آن يک امتياز از تيم ما کسر شود و چه کسر نشود، توانسته‌ايم با اختلاف امتياز نسبت به ساير تيم‌ها، به ليگ برتر برسيم.

مکوندي عنوان‌کرد: امکان نداشت ما به ليگ برتر صعود کنيم، مگر با تلاش بازيکنان‌مان که در واقع آن‌ها از هيچ کوششي دريغ نکردند و تمام هم‌وغم‌شان اين بود که مزد زحمات خود را بگيرند و خدا را شکر با پيروزي در ديدار آخرمان، توانستند کمي از مزد زحمات خود را بگيرند.

وي گفت: بازيکنانم واقعا تلاش کردند و من دست تک، تک آن‌ها را مي‌بوسم. آن‌ها با تلاش، همت و گذشت‌شان باعث شدند تا تيم ما به ليگ برتر صعود کند و مردم شهر و استان‌مان خوشحال شوند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان ادامه‌ داد: همان‌طور هم که من اطلاع دارم مردم مسجدسليمان روز گذشته به خيابان‌ها آمده و جشن گرفتند و اين موضوع باعث خوشحالي ما است که توانستيم در خوشحالي مردم نقش داشته باشيم.

وي خطاب به هواداران تيمش خاطرنشان‌ کرد: در واقع کار ما پيش نمي‌رفت، مگر اين‌که بتوانيم هواداران را با تيم آشتي دهيم که خوشبختانه اين کار صورت گرفت و آن‌ها از تيم حمايت کردند. درنهايت هم مزد حمايت تماشاگران و تلاش بازيکنانم، صعود به ليگ برتر بود. به نظر من صعود ما حاصل يک کار جمعي بود و مديريت و هواداران نيز با حمايت‌هاي‌شان کمک کردند تا تيم ليگ برتري شود.

مکوندي بيان‌کرد: در ديدار با آلومينيوم ما خودمان را ميزبان مي‌دانستيم، چرا که تماشاگران حامي ما بيشتر از تماشاگران آلومينيوم بودند که اين باعث شد تا بازيکنانم بتوانند بسيار راحت‌تر بازي کنند و اين پيروزي را به دست آوردند. من از تمام هواداران‌مان تشکر مي‌کنم و دست آن‌ها را مي‌بوسم.

وي همچنين درباره اين‌که با او در خصوص ادامه همکاري صحبتي شده يا خير، گفت: در حال حاضر صحبتي نشده است. چه من باشم و چه نباشم هوادار اين تيم هستم و اگر هم اين فرصت به من داده شود، در خدمت آن‌ها خواهم بود.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در پايان گفت: به هر حال اميدوارم براي سال آينده شرايطي پيش بيايد که تيم‌ با تلاش بيشتر، بهتر و قدرتمندتر بسته شود، چرا که ليگ برتر، ليگ سخت‌تري است. اميدوارم نتايج بهتري در اين ليگ کسب کنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر