بازدید 5087

انصراف دو قهرمان المپیکی از دریافت یارانه

کد خبر: ۳۹۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷ 09 April 2014
دو تن از قهرمانان المپیکی مازندران در آستانه نام نویسی مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بطور رسمی از دریافت یارانه انصراف دادند.

به گزارش ایرنا، ˈ امامعلی حبیبیˈ مدال آور طلای المپیک 1956 ملبورن و ˈبهداد سلیمی ˈ آخرین مدال آور طلای المپیک 2012 لندن بطور رسمی انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند .

ˈ امامعلی حبیبی ˈ که اولین طلای تاریخ المپیک را در 1956 ملبورن برای ایران بدست آورد در گفت و گویی با اعلام انصراف از دریافت یارانه نقدی ،کسانی را که از لحاظ اقتصادی وضعیت مناسبی دارند، دعوت به همکاری با دولت کرد.

این قهرمان بلند آوازه جهان و المپیک در رشته کشتی آزاد از همه قهرمانان و بویژه اهالی ورزش و کشتی خواست تا دولت را برای خدمت رسانی مطلوب تر به افراد بی بضاعت و دردمند جامعه یاری کنند .

ˈبهداد سلیمیˈ قویترین مرد جهان و مرد طلایی المپیک 2012 لندن که آخرین مدال طلای المپیک را برای ایران کسب کرد نیز در راستای حمایت از انصراف افراد دارای تمکن مالی ،از دریافت یارانه انصراف داد.

سلیمی از همه قهرمانان و ورزشکارانی که وضعیت اقتصادی و مالی مناسبی دارند خواست تا به انصرف دهندگان از دریافت یارانه بپیوندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر