بازدید 18054
هشداری به برخی مسئولان فوتبالی؛

به جای حاشیه‌سازی، قدر تیم نفت مسجد سلیمان را بدانید

پس از حاشیه‌ها و غوغاهایی که در جام حذفی درست کردند و به نتیجه نرسیدند، بعد‌تر و زمانی که رقابت‌های لیگ یک به اوج رسید بحث کسر امتیاز را مطرح کردند تا حاشیه جدیدی برای این تیم درست کنند. تا جایی که مخاطبان عام هم متوجه شد که گویا اراده‌ای برای ممانعت از صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ بر‌تر وجود دارد.
کد خبر: ۳۹۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 08 April 2014
جنجال یک امتیازی که بر سر صعود نفت مسجد سلیمان ایجاد شده استدر حالی که تنها یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ یک فرصت باقی است، کارهای عجیب مسئولان کمیته انضباطی و استیناف، موجب به حاشیه رفتن این رقابت‌ها شده است. 

به گزارش «تابناک»، ماجرای کسر امتیاز از تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ یک با انتشار خبر به تعویق افتادن اعلام حکم قطعی این ماجرا، ابعاد جدیدتری یافته و کمیته انضباطی گویی متوجه شده است که اساسا از اول هم تصمیم نادرستی درباره تیم نفت مسجد سلیمان گرفته است. 

بر پایه این گزارش و نیز مصاحبه‌هایی که برخی از مسئولان فوتبالی پیشتر انجام داده‌اند، مشخص بود که برخورد با تیم نفت مسجد سلیمان دلایل دیگری دارد؛ دلایلی که باید مسئولان به‌ آن پاسخگو باشند، زیرا در شرایطی که تیم مسجد سلیمان در آستانه صعود به لیگ بر‌تر است، با مصاحبه‌های جنجالی، دلایل غیر‌محکمه پسند و تصمیمات نادرست این تیم را وارد حاشیه می‌کنند.

پیش از این هم در جریان برگزاری یک مسابقه از رقابت‌های جام حذفی در مسجد سلیمان، کلی غوغا به پا شد تا جایی که به دلایل واهی، برخی درصدد بودند این شهر را از میزبانی محروم کنند؛ اما برگزاری بازی و فرهنگ بالای تماشاگران مسجد سلیمان، همه نقشه‌های آنان را بر باد داد.

پس از برگزاری آن بازی، بسیاری از مسئولان تیم تراکتور‌سازی و بازیکنان این تیم از میزبانی و فرهنگ بالای تماشاگران مسجد سلیمانی تشکر و قدر‌دانی کردند تا ‌برخی افراد که می‌خواستند به دلایل واهی به تیم و مردم مسجد سلیمان ظلم کنند، درس عبرتی اساسی بگیرند.

پس از حاشیه‌ها و غوغاهایی که در جام حذفی درست کردند و به نتیجه نرسیدند، بعد‌تر و زمانی که رقابت‌های لیگ یک به اوج خود رسید، بحث کسر امتیاز را مطرح کردند تا حاشیه جدیدی برای این تیم درست کنند، تا جایی که مخاطبان عام هم دریافت‌ که گویا اراده‌ای برای جلوگیری از راهیابی نفت مسجد سلیمان به لیگ بر‌تر وجود دارد.

اکنون گویا برخی مسئولان به اشتباه خود پی برده‌‌ و فهمیده‌اند که اساسا تصمیم آنان در‌باره کسر امتیاز از تیم نفت مسجد سلیمان اشتباه بوده است. امروز بازی پایانی تیم مسجد سلیمان در لیگ آزادگان است که سرنوشت این تیم را مشخص می‌کند. مسئولان فوتبالی به جای حاشیه‌سازی برای تیمی مردمی که از شهرستانی رنج کشیده آمده‌ با تلاش نیروهای خود بدین مرحله رسیده، باید قدر این تیم را بدانند و بکوشند این تیم را در صورت صعود توانمند کنند؛ تیمی که از مهد فوتبال و از سرزمین مقاومت به اوج رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۶
انتشار یافته: ۱۵
من مطمئنم که کمیته انظباتی عمدا میخواد جلو ی لیگ برتری شدن نفتو بگیره..
فدراسیون به دلیل اینکه شهر مسجد سلیمان امکاناتی برای یک تیم لیگ برتری ندارد به کمیته انظباتی دستور کسر امتیاز داد.!
بهتر نبود به جای این کار حداقل امکانات را برای یک تیم لیک برتری تو این شهر به وجود آورد؟
واقعا این شهر با این همه استخراج نفت و ثروت استحقاق یک ورزشگاه معمولی را ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
فدراسیونی که یه کفاش مسئولش باشه بهتر از این نمیشه
عوامل پشت پرده میخواهند جلوی یک تیم بختیاری را بگیرند...
پاسخ ها
بختیاری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
اونایی که منفی دادن دلیلشون رو کاش مینوشتن....واقعیت همینه که نوشته شده....زورشون میاد از دیار بختیاری تیمی بیاد بالا...نمیدونم از چی میترسن...به کوری چشم همه شون نفت صعود میکنه
تنها دلخوشی جوانان بیکار مسجد سلیمان تیم نفت مسجد سلیمانه.!
زنده باد mis
چرا با احساساته یک شهر یا بهتر بگویم یک استان بازی میکنید خدایش از همان ابتدا به اینگونه تیمها بگوید که این همه زحمت نکشند چرا که مشخصه کدام تیم میاید بالا .ولی این را هم بگویم که اینگونه نا عدالتیها در فوتبال خوزستان تاثیر نمی گذارد فوتبال خوزستان ، هواداران فوتبال در خوزستان یه چیزی دیگره . واقعا" راست گوفتند خوزستان برزیلته .همه دیشب در برنامه نود دیدیت که هواداران خوزستانی بهترین شیوه هواداری را در بازی فولاد و استقلال تهران به نمایش گذاشتن بعد سرپرست تیم استقلال که طاقت دیدن این چنین صحنه ها را ندارد به آقای فردوسی پور میگه که شما فقط اینور سکه را نمایش دادید واقعا "خجالت داره
با شعور واحساسات مردم بازی نکنید دلخوشی یک شهر محروم به فوتبال رو به یک عقده بزرگ وبدبینی تبدیل نکنید.
درود بر تمام بختیاریهای غیور وباتعصب ومیهن پرست....نفت misحتما صعود میکنه....وباعث افتخار تموم بختیاریهای دنیا میشه
زنده باد M.I.S
مسجد سلیمان شهر خومونه
آقای بهروان حقوقی که دریافت می کنی از پول نفت مسجدسلیمان است که فقط امراض و بوی بدش نصیب مردم مسجدسلیمان می شود امیدوارم این پول از گلوت پایین نرود
خدایی آدم درد دلشو بکی بگه
فدراسیونی که استقلال نداره و گوشش به حرف بالا سری هاست چه انتظار دارید ، اما نفت مسجدسلیمان تنها نیست بلکه یک ایل بختیاری پشت سرش هست.
به امید لیگ برتری شدن نفت mis
چند وقت پیش یکی از مسئولین لیگ گفته بود اجازه نمی دهیم نفت مسجدسلیمان به لیگ بیاید!
من نمی فهمم مگر آمدن یک تیم به لیگ برتر به اجازه ایشان مربوط می شود؟!
متاسفانه فوتبال ما پشت پرده کثیفی دارد.
باید به حال فوتبال مملکت هم تاسف خورد.
باسلام....اينكارا واسه ي اينه كه يكي از تيم هاي تهراني سعود كنه ليگ برتر ....ولي كورخوندن ..بختياري ها خفت شون ميدن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار