بازدید 5841

قوچان‌نژاد در ليست بازيکنان مستعد جام جهاني

کد خبر: ۳۹۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴ 04 April 2014
مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در ليست 40 نفره بازيکناني که مي‌توانند بعد از جام جهاني به تيم‌هاي بزرگ نقل مکان کنند قرار گرفت.

سايت بليچر ريپورت با ارائه گزارشي از بازيکنان 32 تيم حاضر در جام جهاني 40 بازيکن که با حضورشان در اين تورنمنت مي‌توانند به عنوان بازيکنان برجسته در تابستان امسال به تيم‌هاي بزرگتر نقل مکان کنند را معرفي کرد. در اين بين از رضا قوچان‌نژاد در تيم ملي ايران به عنوان يکي از بازيکناني نام برده شده که مي‌تواند بعد از جام جهاني به تيم‌هاي بزرگتر نقل مکان کند. در اين گزارش نوشته شده ستاره گلزن ايراني که با زدن 9 گل در 11 بازي خيلي زود صاحب رکورد شده است استعداد زيادي دارد. وي با حضور در تيم چارلتون انگليس تجربه جديدي به دست آورده و توانسته يک گل نيز به ثمر برساند. او اگر همين روند گلزني را در جام جهاني ادامه دهد مي‌تواند به يک باشگاه بزرگتر نقل مکان کند.

به نقل از فارس، ازگوئل گري و مارکوس روجو دو بازيکن تيم ملي آرژانتين نيز در اين ليست قرار دارند. گري که در تيم بنفيلکا بازي مي‌کند مورد علاقه ديويد مويس سرمربي تيم منچستر يونايتد است و او مي‌خواهد اين بازيکن را در قلب دفاع جذب کند.

روجو در اسپارتينگ ليسبون پيشرفت خوبي داشته و جزو ستاره‌هاي آرژانتين محسوب مي‌شود.

سناد لوچيچ بازيکن تيم ملي بوسني يکي ديگر از نفرات اين ليست را تشکيل مي‌دهد. اين بازيکن در تدارک ترک لاتزيو است. او در رقابت‌هاي فصل جاري کالچيو عملکرد خوبي داشته است.

ويکتور موسس بازيکن تيم ملي نيجريه که به صورت قرضي در ليورپول بازي مي‌کند در اين ليست حضور دارد. اين بازيکن در تيم ليورپول دوران خوبي را پشت سر نمي‌گذارد. او با تلاش مضاعف مي‌تواند بار ديگر به چلسي باز گردد و حتي در تکاپوي انتخاب يک باشگاه بزرگتر است. شانس اين بازيکن اين است که او يکي از نفرات اصلي استفان کشي سرمربي تيم ملي نيجريه است. در سيستم 3-3-4 اين مربي موسس يکي از مردان اصلي است.

تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني هم‌گروه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل