بازدید 5273

کفاشيان: از عهده پول قرارداد کي‌روش برنمي‌آييم

کد خبر: ۳۹۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ 04 April 2014
رئيس فدراسيون فوتبال تمديد قرارداد کي‌روش را منوط به حمايت دولت کرد.

به گزارش ايسنا، علي کفاشيان درباره تمديد قرارداد کي‌روش و اينکه او 80 درصد افزايش دستمزد را براي تمديد قراردادش مطالبه کرده است اظهار کرد: مبلغ قرارداد کي روش با 80 درصد افزايش نسبت به قبل، باز در فوتبال روز دنيا و با توجه به جايگاه کي روش در ميان همه مربيان خارجي مبلغ خيلي زيادي نيست اما تامين اين پول براي فدراسيون ايران سخت است.

وي گفت: قطعا بدون حمايت دولت و اعتباراتي که آنها بايد براي فوتبال ملي و تيم ملي در نظر بگيرند تامين اين پول از عهده فدراسيون بر نمي‌آيد. به هر حال ما تيم‌هاي ملي زيادي داريم و در عين حال همواره با مشکلات مالي هم دست و پنجه نرم کرده‌ايم. اگر دولت پول بدهد و ما در تامين اين اعتبار اذيت نشويم قرارداد کي روش را تمديد خواهيم کرد.

کفاشيان با ابراز رضايت از عملکرد کي‌روش گفت: تمايل داريم پيش از جام جهاني 2014 برزيل قراردادش را تمديد کنيم و اين منوط به اين است که خيالمان از تامين اعتبار لازم براي اين موضوع راحت شود. در حال حاضر برنامه‌هاي تيم ملي طبق آنچه که از قبل پيش بيني شده بود پيش مي‌رود و مشکل خاصي در اجراي آنها و روند آماده سازي تيم ملي تا جام جهاني نداريم. اميدواريم با تامين منابع مالي پيش بيني شده و حمايت‌هاي دولتي اين برنامه‌ها که چندين بار هم اعلام شد اجرا شود. اولين اردوي آماده سازي تيم ملي هم که در افريقاي جنوبي خواهد بود.

رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه تيمي که بخواهد قهرمان جام ملتهاي آسيا شود نبايد توجه زيادي به قرعه‌اش در اين مسابقات داشته باشد، در اين رابطه گفت: تيم ملي ايران داعيه قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا را دارد و ما اميدواريم بتوانيم با همه حريفان بازيهاي خوبي را در جام ملت‌هاي آسياي 2015 انجام دهيم و به قهرماني اين رقابت‌ها برسيم. در ادوار گذشته هم همواره هدف تيم ملي ايران اين بوده که به عنوان يکي از قدرتهاي برتر آسيا بتواند قهرمان جام ملت‌ها شود.

وي افزود: با اين رويکرد تفاوتي نمي‌کرد که ما با چه تيم‌هايي در مرحله گروهي همگروه شويم. قطر، بحرين و امارات تيم‌هايي هستند که ما بايد از آنها عبور کنيم و در ادامه اين بازيها به فکر شکست دادن تيم‌هاي قوي تر باشيم. تيم ايران تنها در صورتي مي‌تواند به قهرماني در جام ملت‌ها برسد که مقابل همه تيم‌ها عملکرد خوبي داشته باشد و ملاکش تنها بازيهاي مرحله گروهي و صعود از گروه نباشد.

کفاشيان در واکنش به اينکه هميشه در هنگام بازي با تيم‌هاي حاشيه خليج فارس حاشيه‌ها و تنش‌هايي وجود داشته است، فکر مي‌کنيد در جام ملت‌ها همچنان اين حاشيه‌ها وجود داشته باشد؟ گفت: بازي با اين تيم‌ها هميشه يک سري حواشي را دارد اما ما بايد سياستي داشته باشيم تا ضمن کنار آمدن با اين حاشيه‌ها بتوانيم بهترين عملکردمان را مقابل اين تيم‌ها که از همه‌شان قوي تر هم هستيم، به نمايش بگذاريم. شايد يکي از راه‌هاي مناسب اين است که توجهي به اين حاشيه‌ها نکنيم و فوتبال خودمان را بازي کنيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی