بازدید 3803

انتقاد تند بارسلونا از فيفا

کد خبر: ۳۹۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 04 April 2014
رييس باشگاه بارسلونا به انتقاد از حکم فيفا پرداخت و آن را ظلم آشکار دانست. او تاکيد کرد که لاماسيا به هيچ وجه دست از الگوي خود برنخواهد داشت.

به نقل از ايسنا، چهارشنبه هفته گذشته فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) باشگاه بارسلونا را به خاطر جذب بازيکنان کمتر از 18 سال 504 هزار و 700 دلار جريمه کرد، همچنين اين باشگاه اسپانيايي را از فعاليت در بازار نقل و انتقالات براي چهارده ماه محروم کرد.

باشگاه بارسلونا به شدت از اين حکم فيفا خشمگين است و آن را ظلم آشکار دانست. ماريا پارتوميو، رييس باشگاه بارسلونا در واکنش به اين حکم فيفا گفت: چنين محروميت و جريمه اي يک ظلم آشکار است. اصلا نمي‌توانيم چنين حکمي را بپذيريم. فعاليت بارسلونا در جذب بازيکنان کاملا شفاف و بدون هر گونه تخلفي است. حکم فيفا را اصلا قبول ندارم و درخواست استيناف خواهيم کرد حتي اگر لازم باشد به دادگاه داوري ورزشي مراجعه خواهيم کرد.

او افزود: بارسلونا در فصل جابجايي حداقل به يک دروازبان و يک مدافع جديد نياز دارد چطور مي توانيم دست رو دست بگذاريم و در حالي که تيم به بازيکنان جديدي نياز دارد هيچ فعاليتي در فصل جابجايي نداشته باشيم. از اين حکم فيفا به شدت عصباني و خشمگين هستيم و اصلا نمي‌توانيم آن را قبول کنيم.

رييس باشگاه بارسلونا گفت: احساس مي‌کنيم که قرباني يک ظلم آشکار هستيم. فيفا مي‌خواهد الگويي را که 35 سال است به خوبي فعاليت مي کند نابود کند. لاماسيا يک نمونه است و بازيکنان بزرگي چون مسي، ژاوي، اينيستا، پدرو و بوسکتس را معرفي کرده است. چطور ممکن است که اين الگو را نابود کرد. اين اصلا قابل قبول نيست.

پارتوميو ادامه داد: فيفا به خوبي مي داند که فعاليت باشگاه بارسلونا در جذب بازيکنان جوان کاملا قانوني و بدور از هرگونه مشکل است. ما بازيکنان جوان را جذب مي کنيم و در لاماسيا آن را آموزش مي دهيم، کجاي اين کار اشکال دارد؟ به هيچ وجه نمي خواهيم الگوي خود را تغيير دهيم و بدون شک به آن ادامه خواهيم داد. الگوي لاماسيا با وجود اين حکم ظالمانه فيفا ادامه خواهد يافت.

ماريا پارتوميو که پس از تخلف مالياتي راسل سکان رياست آبي-اناريها را برعهده گرفت، در پايان سخنان خود گفت: دستانتان را از لاماسيا دور کنيد. اين پيامي است که مي خواهم آن را به همگان اعلام کنم. تا پايان از الگوي لاماسيا حمايت خواهيم کرد چرا که اين الگو تيمي را ساخته است که به بهترين تيم تاريخ فوتبال تبديل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار