بازدید 5811

گلزني سردار آزمون در روز شکست روبين‌کازان

کد خبر: ۳۸۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰ 30 March 2014
تيم فوتبال روبين‌کازان در روزي که مهاجم ايراني‌اش گلزني کرد در خانه برابر ميهمان خود شکست را پذيرا شد.

هفته بيست‌وسوم ليگ برتر روسيه امروز (يکشنبه) پيگيري شد که طي آن روبين کازان در خانه به مصاف روستوف رفت که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود تيم ميهمان خاتمه يافت.

در اين ديدار سردار آزمون از ابتدا در ترکيب تيم روبين‌کازان قرار داشت و 90 دقيقه در ميدان حاضر بود که موفق شد در دقيقه 3 بازي نيز دروازه تيم حريف را باز کند. سردار آزمون در دقيقه 26 اين مسابقه هم از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد.

سردار قبل از بازي در صفحه فيس بوک عکسي از خودش منتشر کرده بود و در آن اظهار اميدواري کرده بود که در صورت گلزني بتواند عبارتي که زير پيراهنش چاپ شده را نشان دهد. عبارتي که درخواستي براي آزادي سربازان ايراني بود.

در ادامه تيم روستوف موفق شد 2 بار توسط تيموفي کالاچف (32) و جانو آنانيدزه (44) به گل برسد تا نتيجه اين بازي 2 بر يک به سود تيم ميهمان بشود. در نيمه دوم هم 2 تيم نتوانستند کاري از پيش ببرند و بازي به همين نتيجه به پايان رسيد.

در اين ديدار سرگي ريژکوف دروازه‌بان ياران سردار آزمون در دقيقه 90 از بازي اخراج شد و بيليالدينوف سرمربي روبين‌کازان نسترنکو دروازه‌بان دوم را به جاي کوليک وارد ميدان کرد.

روبين‌کازان با اين شکست همچنان 28 امتيازي و در رتبه نهم جدول رده‌بندي ليگ برتر روسيه باقي ماند و روستوف نيز يک پله بالاتر از اين تيم با 32 امتياز جايگاه خود را مستحکم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر