بازدید 2967

نتايج هفته سي‌ام لاليگا

کد خبر: ۳۸۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 28 March 2014
تيم فوتبال رئال سوسيه‌داد با کسب پيروزي مقابل وايادوليد به رده ششم جدول رده‌بندي رقابت‌هاي لاليگاي اسپانيا صعود کرد.

پرونده رقابت‌هاي هفته سي‌ام ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي اسپانيا موسوم به لاليگا شب گذشته (پنج‌شنبه) و بامداد امروز (جمعه) با انجام 4 ديدار بسته شد که طي آن تيم‌هاي ويارئال، رئال‌ سوسيه‌داد و رئال بتيس مقابل رقباي خود به پيروزي دست يافتند.

در يکي از اين ديدارها شب گذشته تيم فوتبال رئال‌ سوسيه‌داد در خانه خود پذيراي وايادوليد بود که اين بازي در نهايت با برتري يک بر صفر ميزبان خاتمه يافت. تنها گل اين بازي را کارلوس ولا در دقيقه 23 وارد دورازه وايادوليد کرد. سوسيه‌داد با اين پيروزي 49 امتيازي شد و به مکان ششم جدول صعود کرد. وايادوليد هم با 27 امتياز در رده نوزدهم جدول 20 تيمي لاليگا جاي گرفت.

بامداد امروز هم رئال‌ بتيس قعرنشين موفق شد در خانه‌ خود با نتيجه 3 بر يک از سد لوانته ميانه جدولي بگذرد. براي بتيس در اين بازي سالوا سويا (13)، خورخه مولينا (70) و روبن کاسترو مارتين (77) گلزني کردند و تنها گل لوانته را هم پاپه کولي ديوپ در دقيقه 26 به ثمر رساند. بتيس با اين پيروزي 22 امتيازي شد ولي تغييري در جايگاه بيستمي‌اش به وجود نيامد. لوانته هم با قبول اين شکست 37 امتيازي باقي ماند و در مکان دهم جدول ايستاد.

در 2 ديدار ديگر هم نتايج به شرح زير رقم خورد:

آلمريا 2 - والنسيا 2

ختافه صفر- ويارئال يک

در پايان هفته سي‌ام لاليگا تيم‌هاي اتلتيکو مادريد، بارسلونا و رئال‌مادريد به ترتيب با 73، 72 و 70 امتياز در مکان اول تا سوم جدول رده‌بندي اين رقابت‌‌ها قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار