بازدید 40292

خودکشی دختر جوان در ايستگاه مترو نواب

متوفي به دليل بروز مشکلات روحي و رواني ساعتي قبل از مرگ با پرت کردن خود در زير قطار اقدام به خودکشي کرده است.
کد خبر: ۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۸ 01 March 2009
دختري جوان به دليل مشکلات روحي، رواني در ايستگاه مترو نواب دست به خودکشي زد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، بعدازظهر روز گذشته به بازپرس کشيک ويژه قتل تهران اطلاع داده شد دختري جوان در ايستگاه مترو شهيد نواب صفوي دست به خودکشي زده است.
با حضور بازپرس در محل تحقيقات مقدماتي آغاز شد، با توجه به تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متوفي به دليل بروز مشکلات روحي و رواني ساعتي قبل از مرگ با پرت کردن خود در زير قطار اقدام به خودکشي کرده است.

گفتني است زن جوان ديگري در ايستگاه حسن‌‏آباد نيز قصد خودکشي داشته که با اقدام سريع راهبر قطار و ترمز گرفتن قطار خودکشي زن جوان ناکام ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۰
ديروز ما حدود نيم ساعت به همين دليل در ايستگاه ميدان حر معطل شديم. ولي در مجموع سرعت عمل پرسنل مترو، پرسنل انتظامي و قضايي قابل تقدير بود.
اين روزها اينقدر اخبار خودكشي در سايت‌هاي خبري زياد شده كه خود به نوعي تبليغات ، ترويج، .... شده است.
مسولين مترو بايد به فكر قرار دادن نرده هايي جلوي جايگاه باشند با توجه به فشار جمعيت هر لحظه امكان افتادن كسي در مسير مترو وجود دارد.
به اين مي گن اميد به زندگي كه ادعا مي كنند در ايران افزايش پيدا كرده است!!!!!!
اي كاش در مورد اين خودكشي‌ها كه ضمن از بين بردن فرد و جريحه دار كردن احساس عمومي متضمن هزينه‌هايي مانند تأخير در ارائه خدمات و... است بررسي‌هاي بيشتري صورت گيرد و تنها به ذكر جمله كليشه‌اي "مشكلات روحي و رواني" اكتفا نشود. شايد بررسي‌هاي دقيق بتواند به ما كمك كند تا از تكرار اين وقايع و هزينه‌هاي ناشي از آن حتي‌المقدور جلوگيري كنيم.
در ارتباط با مترو بايد حفاظ كامل كشيده شود و فقط مسير درها ي مترو باز باشد و يا با حفاظ مكانيكي هنگامي كه مترو مي ايستد باز گردد و مانند كوه و تپه هاي گردشي تهران نباشد كه هيچگونه حفاظي ندارد
با سلام
در کشور ژاپن هم آمار خودکشی زیاد است و در ایستگاههای جدیداتاسیس دیوار شیشه جلوی ریل ایجاد کرده اند و روبری درب واگنها دارای درب بود که هنگام رسیدن واگن به ایستگاه این دربها باز می شد . قبلا هم پیشنهاد دادم که ایران هم از این نوع دیوارها را ایجاد کند تا جلوی اینگونه حوادث در انظار عمومی گرفته شود
من در هنگام حادثه حضور داشتم. صحنه به قدري دلخراش بود كه بعد از گذشت 3 روز هنوز هم به حالت عادي برنگشتم. از اينكه هيچ گونه امكاناتي در ايستگاه براي حوادث غيرمترقبه و مترقبه وجود ندارد جاي بسي تاسف است به طوري كه براي بيرون كشيدن جسد بين سكو و قطار، صدها نفر كه من هم جزو آنها بودم اقدام به كج كردن قطار نموديم كه پس از شايد 40 دقيقه تلاش موفق به بيرون كشيدن جسد از زير قطار شديم. !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس