بازدید 5191

رادان: امسال برای سارقان سال خوبی نیست

کد خبر: ۳۸۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ 22 March 2014
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آغاز به کار رسمی پلیس افتخاری از فعالیت ۵۰۰ نفر نیروی این پلیس در تهران بزرگ خبر داد و گفت: قول می‌دهیم که سال ۹۳ برای سارقان سال خوبی نیست.

 به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران و در بازدید از رزمایش اقتدار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی تمامی یگان‌های انتظامی در طرح نوروزی اظهار داشت: این رزمایش به روال هر ساله با مشارکت یگان‌های انتظامی، پیشگیری، امداد، راهور، پلیس آگاهی و یگان ویژه برای تأمین امنیت مردم در شهر تهران برگزار شد و امسال این رزمایش ویژگی خاص و متمایزی برگزار می‌شود.

وی شروع به کار رسمی پلیس افتخاری را ویژگی ممتاز این رزمایش برشمرد و افزود: پلیس افتخاری با حضور 500 نفر امروز به صورت رسمی در تهران بزرگ آغاز به کار کرد و در نظر داریم این پلیس را به 13 استان و در مرحله بعد برای تمامی کشور تأمین دهیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم سطح گشت‌های انتظامی و پلیس افتخاری را از سطح محله به کوچه‌ها منتقل کنیم.

رادان با بیان این‌که در این رزمایش 800 واحد گشت انتظامی مسئولیت ایجاد امنیت شهروندان تهرانی را بر عهده دارند به گزارش یک هفته‌ای عملکرد پلیس راهور در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات به دست آمده از اجرای یک هفته‌ای طرح نوروزی بیش از 35 درصد از حوادث واژگونی ناشی از خستگی راننده و شتاب بیش از اندازه بوده است.

وی ادامه داد: در سال 93 موضوع سرقت و مبارزه با سارقان از جمله اولویت‌های پلیس است و با توجه به این‌که سرقت‌های مسلحانه و خشن در پایتخت نسبت به سال گذشته با کاهشی 60 درصدی همراه بوده امیدواریم با حضور پلیس‌های افتخاری در صحنه تأمین امنیت میزان وقوع سرقت‌های خُرد نیز کاهش یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این‌که پلیس‌های افتخاری همچون دیگر پلیس‌ها و یگان‌های انتظامی دارای افتخارات ویژه‌ای هستند و تجهیزات مناسب برای آن‌ها در نظر گرفته شده، افزود: پلیس افتخاری یکی از بازوهای مقتدر پلیس است و امیدواریم با همکاری این پلیس موفقیت‌های ویژه‌ای در سال 93 به دست آید و قول می‌دهیم که سال 93 برای سارقان سال خوبی نباشد.

رادان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس‌های افتخاری دارای لباس مشخص، احکام مأموریت و کارت‌های شناسایی برای انجام مأموریت‌های خود خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل