بازدید 12184

پاسخ سایپا به دو مخاطب تابناک

کد خبر: ۳۸۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷ 18 March 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط تعدادی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست ها به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطبان محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

این مشکل مربوط به دارندگان حدود 80% دارندگان خودروی تیبا میباشد .  از زمانی که یکسال وهشت ماه است که خودروی تیبا از شرکت سایپا تحویل گرفتم  در دوماه اول دینام ان سوخت  تعویض کردند  نه ماه کارکرده بود دریچه گاز آن مشکل پیدا کرد بارها پی گیری کردم در نهایت زیر بار تعویض وگارنتی آن نرفتند و خودم هزینه کردم  ولی تابلو تر از همه اینها  مشکل خرابی ساعت روی داشبورد اکثر تیباها میباشد که شرکت متقبل آن نبوده و حتی جواب مشتری را در این مورد ندارد با سامانه 096770 که تماس بگیری در نهایت مشکل سیستم درخواست را عنوان می کنند نمایندگی می گوید چنین چیزی امکان ندارد  و رسیدگی به شکایات شرکت پاسخ نمی دهد . الان گارانتی خودرو در حال اتمام است  ومشکل حل نشده  بنده خودم 10 الی 15 نفر را دیدم که این مشکل را دارند و سایپا رسیدگی نمی کند .  باتشکر
شمارموتور8041518   شماره شاسی 5810091700913

پاسخ:

باسلام واحترام
عطف به نامه شماره1063/ت مورخ 92/12/17 موضوع در حال پیگیری می باشد ونتیجه بررسی ها به اطلاع می رسد.


طرح مشکل:

من سال قبل یک ماشین در تیر ماه ثبت نام کردم که موعد تحویل آن شهریور 92 بود ولی در بهمن 92 به اینجانب تحویل دادند و بابت این 5 ماه تاخیربا سود مشارکت وجریمه تاخیر کلا" به من 600 هزار تومان پرداخت کردند.حال میخواهم بپرسم این ماشینهایی که در ماه بهمن ثبت نام کردند و موعد تحویل آنها فروردین و اردیبهشت و خرداد است را می توانند به موقع به مشتریان تحویل دهند ؟ یا باز هم مثل سال قبل حق و حقوق مشتریان اصلا" برایشان مهم نیست.
من در ماه بهمن یک پراید 132 اس ای ثبت نام کرده ام که موعد تحویل آن اردیبهشت 93 می باشد . از شما مدیر مسئول سایت تابناک خواهشمندم که پیگیری نمایید که اگر شرکت سایپا نمی تواند در موعد مقرر ماشین اینجانب و دیگر هموطنانمان را  با همان مدل و آپشن ثبت نامی تحویل بدهد از همین الان جلوی ضررمان را گرفته و برای دریافت پولمان اقدام نماییم .
شماره درخواست : 7012437
شماره پذیرش : 5936364
خودروی ثبت نامی : Pride 132 SE  

پاسخ:

باسلام واحترام
عطف به نامه شماره 1062/ت مورخ 92/12/17 ،با توجه به اینکه شرکت سایپا خود را ملزم به تحویل خودرو درموعد مقرر می داند لذا چنانچه تاخیری در این امر صورت پذیرد طبق قرارداد فی مابین عمل خواهد شد.همچنین درصورتی که مشتری محترم درخواست عودت وجه را داشته باشند می توانند با مراجعه به نمایندگی طبق مفاد قرارداد اقدام نمایند.


اداره اطلاع رسانی گروه خودرو سازی سایپا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار