بازدید 17061

واکنش رحمتی به خبر یاهو

کد خبر: ۳۸۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵ 16 March 2014
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از انتشار گزارش اشتباهش در بازی با الریان قطر در سایت "یاهو مکتوب" به این گزارش واکنش نشان داد و گفت: هر چه آنها بیشتر از من متنفر باشند باعث افتخار و خوشحالی بیشتر من است.

به گزارش  مهر، اشتباه مهدی رحمتی در بازی با الریان قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باعث شکست تیم استقلال برابر این تیم قطری شد. پس از این بازی سایت یاهو مکتوب در گزارشی به اشتباه مهدی رحمتی پرداخت و اعلام کرد "رحمتی کاپیتان استقلال در بازی تیمش مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا اشتباهی خنده‌ دار انجام داد". 

این گزارش بازتاب زیادی داشت و در نهایت واکنش سایت شخصی مهدی رحمتی را هم در پی داشت. سایت رحمتی در اینباره نوشت: "در روز گذشته خبری با تیتر بدترین دروازه بان تاریخ بر روی سایت یاهو عربی یا همان یاهو مکتوب که مخصوص کشورهای عربی است قرار گرفت. در این خبر با لحنی بسیار بد و زننده به مسخره کردن سیدمهدی رحمتی پرداخت و به عنوان یک صحنه خنده‌دار از آن یادکرد. این در حالی است که در کشورهای عربی این جور اشتباهات فراوان از دروازه بانان و بازیکنان این تیم‌ها دیده‌ شده و تصاویر آن روی وب وجود دارد ولی حتی سوژه خبری در همان کشورها نیز نشده است. برای شما سؤال نمی‌شود چرا؟"

این کار کشورهای عربی که یاهو مکتوب در کنترل و انحصار آن‌هاست دو دلیل دارد:

1- کیست که بازی‌های درخشان سید مهدی رحمتی در لباس تیم ملی ایران در مقابل کشورهای عربی را فراموش کند . بازی با امارات، عربستان، قطر و ... این زخمی است که آنها از حضور سیدمهدی رحمتی در درون دروازه ایران برداشته‌اند.

2- اعتقادات سید مهدی رحمتی که باعث منفور بودن خاص او در کشورهای عربی است. همه ما بعد از تمامی بازی‌های تیم‌های ایرانی که سید دروازه‌بان بوده دیده‌ایم که در انتهای بازی در جلوی دوربین‌ها لباس ورزشی خود را که بر روی آن یا زهرا (س) نقش بسته بوده، نمایش داده است و اعتقادات خود را باعث موفقیت خود دانسته، حال که فرصتی دست داده است باید با تمام توان به او توهین و عقده گشایی کنند.

مهدی رحمتی هم که از این اقدام سایت عربی بسیار خوشحال بود، در این خصوص گفت: "از این که با اعتقادات خود این افراد را ناراحت و خشمگین کرده خوشحالم. هر چه آنها بیشتر از من متنفر باشند باعث افتخار و خوشحالی بیشتر من است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: عزت و ذلت دست خداست، با خواست خودش به اینجا رسیدم و اگر بخواهد بیش از پیش خار چشم دشمنانم خواهم بود و اگر نخواهد تسلیم خواست و صلاح خودش هستم".
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار