بازدید 13666

ایران خودرو:درزمان گارانتی،شکایتی ثبت نشده

کد خبر: ۳۸۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ 17 March 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

احتراما اینجانب به استحضار می رسانم که بعد چندین سال تحمل رنج وزحمت واز طریق پس انداز حقوق معلمی وگرفتن دو فقره وام به مبلغ 8000000تومان موفق به خرید یک دستگاه سمند سفید با شماره شاسی 791882از شرکت ایران خودرو شدم . خودرو مذکور دارای دوسال گارانتی تا تاریخ91/3/11بوداما بعد از یکسال متاسفانه گیربکس خودرو دچار نقص فنی شده وروز به روز خرابتر گردیدوبعد از 5بار مراجعه به نمایندگیهای ایران خودرو کرمان سرانجام در تاریخ 91/2/30در نمایندگی آقای راوری با شماره 4121پذیرش شدوامداد ویژه گیربکس گردید .اما بعد از یک ماه فقط پک دنده -آنهم بصورت ناقص که ناچار شدم قسمتی از آنرا به مبلغ 23000تومان از بازار آزاد تهیه کنم -برایم ارسال شد که هیچ مشکلی را حل نکرد واز آنروز به بعد شرکت ایران خودروتهران می گفت به دفترمنطقه ای  کرمان مراجعه کن ودفتر کرمان می گفت به نمایندگی جیرفت .واین دور همچنان ادامه داشت- تاکید می کنم که خودرو در زمان گارانتی خراب وامداد ویژه شده است و اسناد آن در خود شرکت هم موجود است.این مشکل که حل نشد بماند ، در اواخر دوره گارانتی مشکل دیگری نیز نمایان شدو آن اینکه متاسفانه رنگ کاپوت و جعبه خودرو  با رنگ بقیه قسمتها هماهنگ نیست و این مورد هم علیرغم مراجعه به دفتر منطقه ای کرمان حل نشد و حالا ما ماندیم با یک خودرویی که گیربکس و حتی رنگ آن مشکل دارد .

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1010/ت مورخ 92/12/6 در خصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند طی بررسی های انجام شده مشخص شد تاریخ شروع گارانتی خودرو ایشان 89/3/11 بوده ودر سیستم ارتباط با مشتریان ایران خودرو پنج پرونده دارند.اطلاعات ثبت شده از تماس های ایشان نشان می دهد که در دوره گارانتی خودرو درخصوص ایراد گیربکس ورنگ خودرو شکایتی ثبت نشده است.شرح ونتایج پیگیری شکایت های ایشان به قرار زیر است:
1-پرونده 96464مورخ 90/9/24با موضوع اخذ هزینه اضافی نتیجه رد شده ومورد تایید نمی باشد زیرا هزینه اخذ شده بابت قطعات مصرفی بوده است.
2-پرونده161149مورخ91/6/3 با موضوع پمپ بنزین نتیجه :درخواست انجام شد.
3-پرونده 170985 مورخ 91/4/10با موضوع گیربکس نتیجه:ردشده زیرا با توجه به اتمام گارانتی ،تعویض گیربکس از طریق گارانتی امکان پذیر نمی باشد.
4-پرونده205314 مورخ 91/7/4 با موضوع گیربکس نتیجه:ردشده زیرا با توجه به اتمام گارانتی،تعویض گیربکس از طریق گارانتی امکان پذیر نمی باشد.
5-پرونده 240619مورخ91/10/11 با موضوع گیربکس.نتیجه:ردشده زیراباتوجه به اتمام گارانتی،تعویض گیربکس از طریق گارانتی امکان پذیر نمی باشد.
درضمن ساعت9:44 مورخ 92/12/18 با مشتری محترم تماس گرفته وبه ایشان اعلام شد با توجه به اتمام گارانتی، شبکه خدمات پس از فروش امکان رفع ایراد را از طریق وارانتی برای خودرو ایشان را دارند.متاسفانه ایشان این موضوع را نپذیرفتندوفقط خواستار رفع ایراد از روی گارانتی شدند که با توجه به ضوابط گارانتی خودرو،تحقق آن امکان پذیر نبود اما با دستور مدیر عامل محترم شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) تمدید دوره گارانتی ورفع مشکل ایشان در دستور کار قرار گرفته است.

با سپاس
مسئول امور رسانه ها
هاشم حکمه
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار