بازدید 16462

پاسخ سایپا به چهار مخاطب تابناک

کد خبر: ۳۸۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴ 16 March 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط تعدادی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست ها به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطبان محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

با سلام
اینجانب در تاریخ 92/6/4 یک دستگاه خودرو تیبا 2 با شرایط تحویل بهمن ثبت نام کردم.بهمن تمام شد و اسفند هم به نیمه رسید ولی هر وقت به نمایندگی سایپا مراجعه کردم و در مورد زمان تحویل خودرو سئوال کردم، اظهار بی اطلاعی می کنند. چندین مرتبه نیز ازطریق ایمیل شرکت سایپا نیز موضوع را مطرح کردم ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ام .خواهشمنداست اطلاع رسانی نمایید که تحویل تیبا2 چه زمانی انجام می شود تا ما هم از بلاتکلیفی در آمده و یا تا آن زمان منتظر بمانیم و یا حواله خود را بفروشیم و یا از خرید خودرو انصراف دهیم.با تشکر
شماره پذیرش 5765231

پاسخ:

باسلام واحترام
عطف به نامه شماره 1055/ت مورخ 92/12/14 با توجه به عدم تولید تیبا 2 تاکنون طبق مفاد قراردادسود تاخیر به مشتری محترم تعلق می گیرد.


طرح مشکل:


چرا شرکت سایپا خودروهای تحویلی اسفند خودش رو که یورو 4 هستند رو با مدل 92 میخواد بده..مگه 3-4 روز پیش رییس پلیس راهنمایی رانندگی نگفت خودروهایی که دارای یورو 4 هستند و در اسفند تحویل داده میشوند با مدل 93 پلاک گذاری میشه چرا حق مردم رو ضایع میکنن.با تشکر
شماره پذیرش در سایپا 6868641
نام خودرو : پراید 131 یورو 4

پاسخ:

باسلام واحترام
عطف به نامه شماره1056/ت مورخ 92/12/14 خودروی تولید شده در سال 92 بوده که در سال 92نیز فاکتور وتحویل گردیده است لذا مدل خودرو نیز 92 می باشد.


طرح مشکل:


باسلام و عرض ادب
اینجانب دو ماه است که خودروی تیبا  به شماره پذیرش 5002648پس از 5 ماه دیرکرد تحویل گرفتم،پس از چند روز قفل درب راننده خراب شده است،به تمامی نمایندگی های سایپا در همدان سرزده ام که میگویند قفل ندارن برو تهیه کن پولش را میدهیم،ولی تمامی قطعات فروشیهای همدان نیز میگویند قطعات تیبا کم یاب است و هیچکدام قفل درب را ندارند.همیشه مجبورم از سمت درب راست ماشین پیاده شوم لطفا پیگیری نمایید.باتشکر

پاسخ:

باسلام واحترام
عطف به نامه شماره 1046/ت مورخ 92/12/13 خودرو مشتری محترم در نمایندگی عظیمی همدان پذیرش ودر حال رفع عیب می باشد.


طرح مشکل:


اينجانب مالك يك دستگاه خودرو زانتيا درتاريخ 92/10/24 بابت رفع روغن ريزي به  نمايندگي مركزي سايپا واقع در سه راه آذري مراجعه نموده ، كارشناس مربوطه تشخيص خرابي پمپ ترمز داده و نسبت به تعويض آن اقدام نمود ، در قبال اين خدمت مبلغ 12.004.041ريال از سوي اينجانب پرداخت گرديد و داغي پمپ ترمز خودرو نيز تحويل اينجانب نگرديد.
پس از گذشته چند روز ترمز دچار مشكل شد( پدال زير پا برگشت مي شود و هنگام ترمز كردن ماشين كله ميكرد) براي دومين بار در تاريخ 92/11/1 به نمايندگي مراجعه و كارشناس مربوطه در حضورخودم نسبت به هواگيري چرخ عقب بسنده نمود ، بعد از گذشت چند روز مجددا اشكال قبلي ملاحظه شد درتاريخ 92/11/8 (‌مراجعه سوم ) به نمايندگي مراجعه و كارشناس مربوطه تشخيص خرابي پمپ نصب شده را داد ،‌در تاريخ 92/11/16ماشين تحويل اينجانب شد كه مدعي شدند ضمن تعويض پمپ ، قطعه ديگري ( گوي هيدروپنوماتيك) نيز تعويض و مبلغ 1.578.973 ريال پرداخت نمودم ، ولي عصر همان روز اشكال مجددا تكرار شد  براي بار چهارم در تاريخ 92/11/19 به نمايندگي مراجعه و كارشناس مربوطه عليرغم مشاهده اشكال از پذيرش خودرو و قبول مسئوليت خودداري نمود و با اطمينان ؟! از عدم پيگيري واحد بازرسي سايپا ، اعلام نمودند كه مراتب را از طريق بازرسي پيگيري نماييد .
بلافاصله عصر روز 92/11/19 به سايت بازرسي سايپا مراجعه و درخواست رسيدگي نمودم (‌كدپيگيري 579760)  ، درتاريخ 92/11/20 كارشناس شماره 31 تماس حاصل نمود و درخواست ارائه گزارش كامل موضوع و فاكتورها پرداختي نمود ،‌بلافاصله كليه مستندات را به شماره 61611742 فكس نمودم بعد از چند روز پيگيري اعلام شد كه فكس هاي دريافت نشده است مجدد در تاريخ 92/11/27 فكس شد ، دوباره اعلام شد فاكتورهاي ارسال نشده؟!؟! ، درتاريخ 92/11/28 كل مدارك براي بار سوم فكس شد درتاريخ92/11/29 كارشناس مربوطه با اينجانب تماس گرفت واعلام كرد كه درحال پيگيري موضوع هستيم !!!!!؟ و امروز كه اين گزارش را مي نويسم تا كنون هيچگونه اقدامي صورت نپذيرفته است و بدليل گذشت حدود يكماه و نيم مجبور شدم براي رفع اشكال به تعميرگاه شخصي مراجعه نموده و نسبت به تعمير خود اقدام نماييم.


پاسخ:

با سلام واحترام
عطف به نامه شماره 1047/ت مورخ 92/12/13 نامه شکایت مشتری محترم جهت پیگیری به سایپا یدک ارسال گردید.



اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها