بازدید 11045

بانک مرکزی: مشکل ازکارت پرداخت اقساط مخاطب بوده است

کد خبر: ۳۸۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸ 16 March 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

با سلام، احتراما از شما خواهشمند هستم به اینجانب کمک کنید.من چند ماه پیش از کارت اعتباری بانک ملت به مبلغ 5 ميليون تومان استفاده کردم البته با بدبختی. زمانی که اقدام کردم رئیس بانک به من گفت در قبال 5 میلیون که میگیری 6 میلیون و دویست هزار تومان باید پرداخت کنی یعنی 1 میلیون و دویست سود ولی الان با گذشت چند ماه متوجه شدم که من ماهانه وقتی 200 هزار تومان قسط پرداخت میکنم داخل دفترچه اقساط از مانده بدهی من 170 هزار تومان کسر میشده که همین امروز 92/12/8 وقتی به بانک مراجعه کردم به من گفتند که 30 هزار تومان بابت آبونمان و حق اشتراک شما هستش که باید ماهانه پرداخت کنی. مانده بدهی من تا ماه پیش 5 میلیون و 500 هزار تومن بوده الان که دویست هزار تومان قسط پرداخت کردم مانده بدهی من شده 6 میلیون. کارمند بانک میگوید ما طبق بخشنامه کل آبونمان رو يکجا ازتون میگیریم.من نمیدونم این آبونمان و حق اشتراک از کجا پیدا شده آره دیگه با خودشون گفتن وام رو گرفتن ضامن هم دارن نمیتونن پرداخت نکنن. جالبه که شرکت ما تو اون بانک حساب داره و ماهانه نزديک 60 و70 میلیون گردش داره.ازتون خواهش میکنم بررسی کنین.


پاسخ:


با سلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 1027/ت مورخ 92/12/10 جنابعالی در خصوص تقاضای مخاطب تابناک به اطلاع می رساند مشکل عنوان شده در درخواست نامبرده ناشی از اشکال فنی مربوط به کارت پرداخت اقساط بوده است.ارقام مربوط به بدهی اشتباها در آن درج شده است.ایشان می تواند با مراجعه به شعبه اعطاء کننده کارت اعتباری از میزان بدهی واقعی خود به بانک ملت اطلاع حاصل نماید.


اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری       مهدیه نعیمی تبریزی


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر