بازدید 14235
۳

مخابرات استان تهران: محل سکونت مشترک فاقد امکانات نصب تلفن می باشد

کد خبر: ۳۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ 12 March 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

حدود دوسال پیش آپارتمانی در محدوده شمال میدان کمال الملک به صورت پیش خرید خریداری کرده و حدود 10 ماه پیش در این آپارتمان ساکن شدم متاسفانه  با وجود سکونت بیش از 1500 خانواده در این پروژه تکمیل آن و اختصاص امکانات بسیار کند است و به طوری که هنوز امکاناتی مانند آب آشامیدنی و تلفن به آن اختصاص داده نشده است در مورد تلفن از این جهت بسیار پراهمیت است که اپراتورهای ایرانسل و همراه اول هم دارای پوشش بسیار ضعیف بر روی این منطقه است و با وجود اینکه شکایات بسیار فراوان ،این شکایات هنوز در مرحله بررسی است!!!
در مورد مخابرات هم بنده و بسیاری از ساکنین ثبت نام تلفن ثابت  را انجام داده اما مخابرات منطقه شهید توکلی (تهرانسر) هیچ پاسخی  در مورد زمان واگذاری خطوط نداده است این امر در حالی صورت می گیرد که جعبه تقسیم تلفن درب منازل حدود 11 ماه پیش نصب شده و بعد از آن هیچ اقدام دیگری در سطع پروژه انجام نشده است و عملا مخابرات منطقه جوابگوی مشترکین نمی باشد خواهشمندم این مشکل را پیگیری فرمایید.با تشکر


پاسخ:

با سلام
احتراما در پاسخ به مطلب ارسالی از سوی سایت خبری تابناک به شماره 1035/ت در تاریخ 92/12/11 تحت عنوان(واگذاری تلفن در مرکز مخابرات شهید توکلی)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که محل مورد تقاضای مشترک گرامی فاقد امکانات می باشد.بنابراین تجهیزات در مرکز مخابرات شهید توکلی در حال نصب وراه اندازی می باشدوبه محض اتمام نصب تجهیزات، نسبت به دایری فیش های در نوبت اقدام به عمل می آید.

با توفیق الهی
ولی ا... سعیدیان
مدیر کل روابط عمومی وراهبردی مخابرات استان تهران


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
از مسئولین مومن و متعهد مخابرات تقاضای تسریع در نصب تلفن شهری را داریم. شهروند ساکن میدان کمال الملک تهرانسر
با سلام
این منطقه پوشش ضعیفی از نطر آنتن دهی ایرانسل و همراه اول دارد در این شرایط موجود تلفن یک امر ضروری برای ساکنین این شهرک میباشد از شما مسئولین محترم سرعت بخشیدن در راه اندازی خطوط تلفن این شهرک را خواستاریم .
با تشکر
اقا مخابرات تهرانسر برای جابجایی خط ثابت به سه تا کوچه بالاتر در بلوار ابوذر تهرانسر میگه حداقل 1 سال میکشه خط نو بخرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر جای دنیا پیشرفت منه مخازرات ما دیزلیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس