بازدید 15023

احمدی‌نژاد پای سخنرانی الهام و مهدی ارضی

کد خبر: ۳۸۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴ 11 March 2014
«از احمدی‌نژاد چه خبرا؟» این پرسش از زمان پایان ریاست او بر دولت دهم بارهاوبارها پرسیده شده. چرا کمتر آفتابی می‌شود و برای آینده چه برنامه‌ای دارد.

به نوشته شرق، پاسخ اهل رسانه به مردم این است که او آخرین‌بار به‌همراه معاون سابقش دو شب پیش در اجتماع علمداران در محل دایمی اجتماع واقع در مرکز فرهنگی و حسینیه قائم آل‌محمد در جنوب تهران دیده شد. تراکت‌هایی که از روزهای قبل در همان حوالی پخش شده بود، حاکی از این بود که سخنران یکشنبه‌شب حسینیه «مهدی ارضی» برادرزاده «منصور ارضی» است و مراسم دو میهمان ویژه هم دارد؛ «احمدی‌نژاد» و «الهام». رییس دولت سابق دیروز فقط شنونده بود ولی معاونش سخنرانی کرد.

رییس سابق دولت از زمانی که از متن سیاست بیرون آمده ترجیح می‌دهد در حاشیه آن بماند. بیشتر وقت‌ها، عکس‌هایی که از او در حاشیه برخی مراسم‌ها منتشر می‌شود تنها اخبار مستندی است که از رییس دولت سابق به اهل رسانه می‌رسد. حالا می‌خواهد جلسه دوهفته یکبار مجمع مصلحت‌نظام باشد یا حضورش در سازمان اسناد انقلاب اسلامی برای رایزنی در خصوص ثبت خاطراتش یا مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی در دانشگاه امام‌صادق(ع) و این آخری دو شب قبل در حسینیه‌ای در خیابان ولیعصر(عج). روزهای قبل هم اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد یک فهرست 150نفره انتخاباتی برای تهران و شهرهای بزرگ تهیه کرده است و قرار بر این است که این فهرست را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پالایش کنند تا به تعداد نمایندگان موردنظر برای فهرست که 30نفر است، برسند.

اگرچه یک منبع آگاه نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: «احمدی‌نژاد فعلا بازگشت به انتخابات را زود می‌داند و به‌ویژه برای مجلس هم برنامه خاصی ندارد و جلساتی که با یاران سابق برگزار می‌کند ربطی به انتخابات ندارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی